У Тернополі триває боротьба за виховательку

Uchebno-vospitatelnyiy-kompleks-UmkaНе забирати у їхніх діток улюбленого вихователя просять батьки місцевого дитячого садка №29. Вони звернулися в редакцію газети “RIA плюс” з проханням встановити справедливість.

– Як можна дійти до такого абсурду? – скаржиться мама Людмила Дмитрийчук. – В останній рік перед випуском у малюків із дошкільного навчального закладу забирають вихователя, яка вела їхню групу від початку.

П’ятирічна донечка пані Людмили Вероніка уже два роки відвідує садочок №29. Вихователь Оксана Семчишин, за словами мами, стала для дівчинки ніби другою мамою.

“Як ремонт, то зразу до батьків”

– Вихователь знайшла підхід до дітей, тому і хлопчики, і дівчатка швидко звикли до неї, – додає вона. – Оксана Іванівна (так звати вихователя — прим. ред.) має великий стаж роботи, тому може підготувати наших дітей до школи. Але директор садочка Галина Мотрук вважає інакше. Вона вирішила перевести нашого вихователя, а замість неї дати нам іншого.

За словами жінки, батьки розчаровані таким рішенням адміністрації, тому після безплідної розмови з директором почали шукати правди в міському управлінні освіти і науки.

– Із проханням залишити вихователя Оксану Семчишин у нашій групі ми звернулися до начальника управління Ольги Похиляк та заступника Раїси Сауляк. Але вони так і не почули прохання наших дітей. Думки батьків також не врахували. Не розібравшись, посадовці наголосили на тому, що рішення є обґрунтованим і виваженим.

За півтора місяця активних дій батьків — написання листів, оббивання порогів чиновників тощо питання так і не зрушилось з мертвої точки, додає голова батьківського комітету Ольга Гордійчук, пише 20 хвилин.

– Директор наполягає на своєму, – каже жінка. – Якщо розібратися, то фактично садочки існують завдяки батьківській спонсорській допомозі. Як ремонт потрібно зробити, то відразу до батьків. Натомість нас, як ми побачили, навіть не бажають вислухати і зрозуміти!

“Це великий стрес для дітей”

За словами голови комітету, батьки власним коштом облаштували групу, де навчаються їхні діти. Вони придбали шафу для іграшок, павільйони, планують міняти ковдри на ліжечках та інше.

Як розповіла пані Ольга, батькам говорять, що їхня вихователь сама погодилася перейти працювати в ясельну групу. Але вони підозрюють, що вихователь прийняла таке рішення не з власної ініціативи.

– Ні директор садка, ні представники управління освіти з нами нормально не поговорили, – говорить жінка. – Чому ніхто з них не хоче співпрацювати? Складається враження, що це — приватний садок. Хоча як у державних, так і в приватних навчальних закладах має панувати взаєморозуміння та повага. Ми хвилюємося за наших дітей. Адже за роки свого перебування в садочку вони довго “притираються” один до одного, звикають, а потім розчаровуються, бо дитячий колектив постійно оновлюється. До нашої групи, приміром, хочуть додати дітей з іншої групи.

У своєму колективному зверненні, яке батьки наразі направили в Департамент освіти і науки облдержадміністрації, батьки закликають чиновників прийняти справедливе рішення. “Ви, як педагоги, повинні зрозуміти, що заміна улюбленого вихователя — це великий стрес для дітлахів. Чому за рахунок нашого вихователя вирішується питання укомплектування закладу досвідченими працівниками? Враховуючи неспокійну ситуацію в країні, просимо не створювати неспокійну ситуацію для дітей”.

“Повністю групу не оголила”

Директор дитячого садка №29 Галина Мотрук каже, що вона дбає про інтереси всіх дітей, які ходять у заклад.

– Я не працюю авторитарно. Ми з вихователем Оксаною Семчишин говорили, і вона погодилася перейти в ясельну групу, – говорить вона. – І для цього є підстави. Цього року в нас звільнилися і вихователь, і помічник вихователя, які мають досвід роботи з ясельними дітьми. На їхнє місце прийшли нові працівники. Я не можу не дати їм досвідченого педагога, який знає всі тонкощі роботи з такими маленькими дітками. Адже, по суті, вони тільки починають звикати до садочка, вчаться бути в колективі. Такі малюки навіть самостійно не можуть себе обслуговувати. Тому потрібен вихователь, який зможе скоординувати роботу тих, хто тільки розпочинає свою роботу в дошкільному навчальному закладі.

За словами пані Мотрук, вона не розуміє закидів батьків щодо створення стресових ситуацій для дітей.

– Ніякого стресу не буде, якщо самі батьки його не створять, – каже вона. – Я повністю групу не оголила. Там залишається один вихователь, яка раніше працювала з дітьми. З іншою частиною групи приходить інший педагог. Тим паче, остання вихователька вже неодноразово підміняла Оксану Семчишин, коли та була відсутня. Тому діти її знають.

Вихователь Оксана Семчишин у телефонній розмові підтвердила свою згоду перейти в іншу групу.

Раїса САУЛЯК (56 р.), заступник начальника управління освіти:

– Таке управлінське рішення керівника дитячого садка №29 є раціональним та обґрунтованим. Діти, які були в середній і старшій групі №2 — різного віку. Частина з них у вересні іде до школи, решта — залишилася. Таким чином створимо нову старшу групу №2. Вихователями в цю групу призначили Лесю Яремчук, яка є теперішнім вихователем середньої групи №2, а також — вихователя старшої групи, яка нині приєднується, — Ірину Шубалу. Логічно, що діти з обох груп мають почуватися комфортно. Вихователь Оксана Семчишин погодилася перейти до іншої малечі. У ясельну групу, куди вона переходить, наразі прийшли вихователі без досвіду роботи в дошкільному навчально-виховному закладі. Тому робота пані Оксани з ясельними дітками є вкрай важливою. Батьки пишуть в різні інстанції? Що ж, будемо відписуватися!

Джерело: 20 хвилин

Вам також може сподобатися