Через таксі тернополяни запізнились на електричку

1410347401_taksi – Через таксі ми запізнились на електричку. Відтак довелось брати квитки на швидкий потяг, – обурюється тернополянка Ірина (прізвище редакції відоме – прим. ред.). – Майже 30 хвилин таксист нас годував казками, що ось-ось під’їжджає, і не приїхав на виклик.

Жінка поскаржилась у службу скарг фірми таксі і написала два листи на її сайт. Однак
відповідати чи вибачатись там не квапляться.

– Ми поспішали на хрестини до Львова, – каже тернополянка. – Пробували викликати
машини різних фірм, але на той момент ніде не було вільних. Чоловік згадав, що бачив на бігбордах рекламу нової у Тернополі служби – UA.тахі. Ми зателефонували туди. Вільне авто у них було. Диспетчер прийняла замовлення і сказала, що за п’ять хвилин автомобіль приїде. Ми вийшли з дому і чекали біля під’їзду, але марно. Не під’їхала машина і за 10 хвилин після повідомлення диспетчера.

Тож, прочекавши ще кілька хвилин, знову почали турбувати службу. Після цього до клієнтів зателефонував сам водій і сказав, що не може знайти їхній будинок. Мовляв, стоїть під №14. Тернополяни ж мешкають у будинку під №16.

– Мій чоловік докладно пояснив таксисту, як заїхати, але таксі не було, – розповідає жінка. – Телефонували до нього знову, але мобілка була поза зоною. Ми вже й підійшли до того будинку, під яким нібито стояло авто, однак там його не було. Потім знову зателефонував таксист і сказав, що не приїде, бо не знайшов нас. Я з таким “сервісом” ще ніколи не стикалася — навіщо 30 хвилин морочити голову? Нам 10 хвилин їхати до залізничного вокзалу. Якби таксі приїхало вчасно, ми гарантовано встигли б на потяг. Адже викликали машину за півгодини до відправлення. І лише через те, що мали важку сумку.

Зрозумівши, що спізнилися на електричку, тернополяни сіли у маршрутку і поїхали на
залізничний вокзал. Аби встигнути на хрестини, родині довелось брати квитки на швидкий потяг.

– Ми, звісно, поспілкувалися зі службою скарг цієї фірми таксі. Нас уважно вислухали і сказали, що розберуться, – додає жінка. – Але з того всього я зрозуміла, що для них така ситуація – звична річ.

До слова, служба UA.тахі працює у кількох містах України. Тож про її роботу в Інтернеті є чимало відгуків. Натрапили ми й на аналогічні скарги. Люди обурювались, що чекали на авто 20-30 хвилин, а воно не приїхало. Або ж через 20 хвилин після прийняття замовлення водій відмовлявся виконувати замовлення. А це вже є порушенням правил, згідно з постановою Кабміну від 18 лютого 1997 р. №176 «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту».

– У подібних випадках людям варто звертатись в Інспекцію захисту прав споживачів із
скаргою на неналежну якість надання послуг, – пояснює тернопільський юрист Василь Когут.

– Вони, якщо і не покарають службу таксі, то принаймні зберуть інформацію за цією
справою. Її можна буде використовувати у суді. А ситуація, у яку потрапила тернополянка, підлягає судовому розгляду. Варто наголосити, що у справах про порушення прав споживачів, відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», позивач не сплачує судового збору. А ось відповідачеві платити доведеться.

До слова, отримати коментар від адміністрації фірми таксі нам не вдалося. Диспетчер
повідомила, що керівництво зателефонує на номер журналіста. Прямого номера до керівника служби таксі нам не дали, на сайті він теж не зазначений. Тож висновок такий: якщо хтось хоче поскаржитись, йому теж доведеться чекати, допоки зателефонують та вислухають.

ДОВІДКА
Скаржитись на неякісні послуги можна в Інспекцію захисту прав споживачів. Адреса — бульв. Т. Шевченка, 11, тел. (0352) 52-83-71

Джерело: 20 хвилин

Вам також може сподобатися