10 причин їздити у Тернополі на тролейбусі

trolejbus10 причин їздити у Тернополі на тролейбусі

Перевізники погрожують радикальним подорожчанням – ціна однієї поїздки у тернопільських маршрутках може зрости з 2,5 до 4 гривень, а якщо міська влада не затвердить нові тарифи, то перевізники ладні взагалі зупинити рух, аби проїзд таки став дорожчим.

Маршрутники скаржаться на ріст палива, мастила, обслуговування, зарплати водіям, курсу долару…

Але погодьтеся, підняття тарифу одразу на 60% — це аж занадто! Втім, апетити перевізників може підбити конкурент – тролейбус. Саме цим транспортом я користуюся у 90% своїх поїздках по місту, і щоб обґрунтувати це, я склав десять пунктів «за».

1. Дешево
Вартість проїзду у тролейбусах на 2/3 дешевше, ніж в маршрутках. На поїздці туди-назад економите 2 гривні у день, що виходить 50 гривень на місяць. Студентам і школярам вартість проїзду взагалі 1 гривня замість 2,5 (а що буде при 4 гривнях?), щомісяця вони економлять 70 гривень. Погодьтеся, немала сума проста з неба для молоді.

2. Комфортно
У більшості «рогатих» приємніше їздити – більше простору, не так сильно трясе, а колеса не скриплять. На напружених маршрутах (11-ка) випускають «гармошки», яка за раз може перевезти у 4-5 разів більше пасажирів, ніж маршрутка.

3. Безпечно
Напевно кожен з вас чув, що водії маршруток працюють зранку до вечора без перерви. Вони не роботи і ризик потрапити у ДТП багатократно зростає через втому. Та і у великому тролейбусі почуваєшся куди більше безпечніше, ніж у маршрутці.

4. Не нервово
Якщо у інших містах, наприклад у Вінниці маршрутки беруть пасажирів і їдуть, то у Тернополі вони можуть тупо стояти на зупинці по 4-5 хвилин, а якщо таких простоїв кілька на маршруті? При чому, вхід до салону лише через передні двері, що теж забирає чимало часу. У чому тоді перевага маршрутки, якщо час пасажир не виграє?

5. Сучасно
Електронні табло на тролейбусах, монітори у салоні, Wi-Fi, можливість перевірити коли на вашу зупинку приїде тролейбус по системі detransport

6. Чеський комфорт за півтори гривні
Частина тролейбусів – вживані машини з Чехії, які ще рік тому їздили на вулицях чеських міст. При тому там одноразова поїздка коштує близько 15 гривень, а у нас – 1,5. Чехи купують талони у кіосках, а до вас у салоні особисто підійде кондуктор.

7. Екологічно
Тролейбуси не виділяють різної гидоти і до того ж, їздять вони від електрики, яку Україна у повному обсязі забезпечує сама себе.

8. Модно
У цивілізованому світі вже давно зробили ставку на електричний транспорт та рухомий склад великих розмірів. Наприклад, у маленькій Швейцарії 12 міст мають власну тролейбусну систему (!).

9. Постійно надходять нові тролейбуси

З 2010 року парк оновили на третину – надійшли 15 нових тролейбусів. Протягом місяця Тернопіль отримає ще 8 «гармошок» з Чехії.

10. Тернопільський тролейбус – найкращий в Україні
Поміж 24 підприємств електротранспорту України тернопільські тролейбусники посіли перше місце (у другій групі), і це ми бачимо на вулицях міста, а не на папері.
Джерело: vladbespalov.livejournal.com/83360.html

Вам також може сподобатися