Скандал у тернопільському барі

rubric_issue_9296Зустрілись із друзямив барі “Коза”, обрали столик, зробили замовлення. Нам принесли провіант і через 20 хвилин офіціантка “попросила” звільнити столик, бо зараз приїде власник, який хоче сидіти саме за цим столом.

ревізор у Тернополі ольга фреймут тернопіль старий млин коза новий каналСитуація не просто здивувала, але й обурила всіх присутніх. Після того, як нас люб*язно “попросили” – продовжувати вечір в даному закладі не було ніякого бажання. А ми ще хочемо в Європу. Важко уявити, щоб у близькій Польщі тебе попросили пересісти, бо власник дуже хоче сісти саме тут. Невже так мало столів в цьому закладі? Так, нас пересадили за інший столик, але враховуючи, що нас було 8 чоловік було мало місця, тому доїдали ми по черзі.

Офіціанти як сонні мухи:їх потрібно чекати не менше 15 хвилин, щоб меню принесли. Можна пояснити цей стан великою кількістю клієнтів, але треба стільки ж чекати, щоб до тебе підійшли і взяли замовлення.

Виходить, що якісно обслуговувти клієнтів треба тільки тоді, коли в заклад завітає Ольга Фреймут? Взагалі дивно, як “Коза” отримала нагороду першого разу.

Великий “привіт” власнику і дякуємо за зіпсований вечір.

Від редакції:

За інформацією адміністрації закладу, такий інцидент справді трапився. Причина цьому – людський фактор. Як пояснюють у закладі, працівник закладу не повідомила клієнтів завчасно і у правильний спосіб про те, що столик був замовлений, а натомість вирішила вигадати історію про власника.

Тож, враховуючи це, адміністрація закладу провела уже роз’яснювальну роботу з усім персоналом. Відтак заклад приносить щирі вибачення цій компанії за зіпсований відпочинок і запрошує на безкоштовне пиво.

Джерело: 20 хвилин

Вам також може сподобатися