У Тернополі маршрутки замінюють на тролейбуси

ElektroLAZ_in_TernopilУ Тернополі суттєво поменшає маршруток. Відповідне рішення прийняли на черговому засіданні виконавчого комітету. За словами начальника управління транспорту, комунікацій та зв’язку Ігоря Мединського, пасажири змін практично не відчують, адже на маршрутах, де поменшає автобусів, будуть курсувати додаткові тролейбуси.

– На маршруті №1 буде менше на дві одиниці техніки, адже там курсують автобуси 1А, які повністю дублюють даний маршрут. Маршрут №2 зменшиться на 1 маршрутку, №28 – 3, №30 – 2, № 31 – 2 та №34 – 1, – роз’яснює Ігор Мединський. – Практично на усіх цих маршрутах починають курсувати більше тролейбусів. Основна мета таких дій – це втримати тариф на проїзд на рівнів 2,50 грн., адже сьогодні різко ростуть ціни на запчастини, дизпаливо. Зазначу, що у місті починають додатково функціонувати тролейбуси, які нещодавно закупили у Чехії, тому проблем із перевезенням пасажири не відчують.

Скоротити наполовину кількість маршруток планують у Тернополі і після 20:00 години. Зміни розпочнуть діяти вже наприкінці листопада. Відтак, тепер очікувати транспорт у вечірній час доведеться не 8-10 хвилин, а вдвічі довше. У мерії пояснюють, що це вимушені кроки, аби стримати ріст тарифів на перевезення.

Робота зі зменшення кількості маршруток у місті буде тривати й надалі. Тепер місто робить акцент на екологічний транспорт – тролейбуси.

– Тролейбуси – це екологічно чистий транспорт і водночас – найдешевший. У ньому перевозять усіх пільговиків без винятку, тому ми плануємо продовжувати закупляти нові тролейбуси, щоб максимально забезпечити ними місто та поступово відмовлятися від маршруток, – наголошує міський голова Сергій Надал. – Зазначу, що за останні три роки ми оновили рухомий склад тролейбусного парку на 30%, тобто придбали 18 одиниць нової техніки, яка забезпечить більш якісне перевезення пасажирів у Тернополі.

Уже з наступного року в Тернополі планують будівництво нових тролейбусних ліній. Звісно, покрити ними все місто не вдасться, погоджується міський голова.

– У Тернополі є такі мікрорайони, як «Новий Світ», «Пронятин» і «Кутківці», куди ми фізично не можемо запустити електротранспорт. Там є потреба, щоб залишилися маршрутні автобуси, – каже Сергій Надал. – Усі решту території можна покрити тролейбусними лініями і додатковими тролейбусами. Щоб це реалізувати, за попередніми підрахунками потрібно в межах 4 млн. євро. Якщо нам вдасться знайти інвестора, який захоче вкласти свої кошти, то протягом року це дуже реально реалізувати.

Перша гілка з’єднає центр із вул. Сахарова, де розміщена обласна дитяча лікарня, інша – «6-й мікрорайон» (у напрямку аеропорту).

І насамкінець. Приємна новина для пасажирів «рогатих». До кінця року всі вони будуть із безкоштовним Wi-Fi доступом до інтернету. 77 тис. грн. виділили у мерії на черговому засіданні виконавчого комітету для фінансування цих потреб.

– Спільно з компанією «Інтертелеком» у місті реалізовуємо ініціативу впровадження у тролейбусах бездротового Wi-Fi, – розповідає Сергій Надал. – Нещодавно ми презентували Wi-Fi у кількох тролейбусах. Тернополянам сподобалось це нововведення, відповідно ми прийняли рішення встановити безкоштовний інтернет у всіх тролейбусах.

Встановлення Wi -Fi у тролейбусах – хороший маркетинговий хід. Таким чином у мерії планують не тільки покращити комфорт пасажирів, а й суттєво збільшити їх кількість.

Джерело: Номер один

Вам також може сподобатися