За бренд Тернополя наразі заплатили лише половину – 15 000 грн

1417525967_DSCN7157За бренд Тернополя міськрада вже заплатила компанії-розробнику 15 тис грн. Решту 15 000 грн виплатять після того, як компанія розробить бренд-бук. Це – правила використання бренду на різних видах продукції, – поліграфії, сувенірах, книгах. Таку роботу фахівці мають зробити до 15 грудня, тоді і отримають всі гроші.

– В нас є в угоді такий пункт, якщо нас не влаштує якість роботи, або ми будемо мати претензії, маємо право не оплачувати наступних 15 тис. грн, – повідомив під час прес-конференції 2 грудня начальник міського управління стратегічного розвитку Юрій Дейнека.

Нагадаємо, над брендом Тернополя працювала київська компанія “Федорів”, яка попередньо перемогла у конкурсі. Логотип нашого міста – це образна літера “Т”, яка складається з трьох зелених кубиків, які символізують парки міста, та блакитних хвильок – символ Ставу. За це розробникам міськрада мала заплатити 30 тис грн винагороди.  Такий бренд викликав резонанс серед громади Тернополя, було багато незадоволених. Пан Дейнека каже, що подібна реакція на бренди була і в інших містах України. Адже всі вони доволі прості, на перший погляд.

– Я можу показати бренди інших міст, адже цього року багато міст теж зробили собі брендування. І абсолютна більшість громад цих міст незадоволена брендами, – каже посадовець. – Але ці міста пішли на те, що скористалися послугами професійних фірм. Дуже багато було дорікань, що в нашому бренді нема замку. Але він закладений в гербі міста, бренд – це трохи інше. Він символізує розвиток міста і те, яке воно буде в майбутньому. Можете подивитися бренди інших міст і ви побачите, що більшість сформовані на основі першої літери. Причому, це розробляли різні компанії. Приміром, бренд Одеси у вигляді якоря коштував 300 тисяч грн. Подивіться на бренд Івано-Франківська, що ви в ньому побачите? Але ось таке маємо.. Це – сучасні варіанти.. Я не відношу себе до старих людей, але сам інколи дечого не розумію. Як запевняють фахівці, бренд має бути таки дещо незрозумілим для громади. Тому і в нас так вийшло…

До слова, у міськраді обіцяли винести проект бренду на розгляд громади і розглянути її пропозиції. Але цього так і не зробили. Обговорення було лише часткове – зі студентами. Та на це були певні причини, пояснює Юрій Дейнека.

– Я теж незадоволений тим, що ми не провели громадських слухань, а зробили це лише частково, – каже він. – Так вийшло через те, що коли ми починали роботу з компанією “Федорів-КОМ”, то планували, що буде два-три робочих засідання, а після того ми почнемо роботу з громадою. Але все вийшло так, що компанія запропонувала три різних концепції і робота з обговорення розтягнулася аж на 8 робочих груп. І якщо засідання кожної робочої групи займало близько тижня, то замість двох-трьох тижнів процес зайняв аж 8 тижнів. Тому ми не встигли провести велике громадське обговорення.

Джерело: 20 хвилин

Вам також може сподобатися