Стартував конкурс на кращий туристичний логотип Тернопільщини

168871_292245820872597_315437680_nВ області шукають найкращий логотип. Конкурс на його розробку стартував з 5 лютого. Взяти участь в створенні логотипу Тернопільщини можуть всі охочі.  В департаменті туризму облдержадміністрації кажуть: дозволяється будь-яка комбінація позначень, яка здатна передати унікальність Тернопільщини та сприятиме формуванню позитивного туристичного іміджу регіону. Щодо інших вимог, то логотип, до прикладу, повинен бути оригінальний, лаконічний, естетично привабливий як в кольорі, так і в чорно-білому варіанті, а ще – поєднуватися з офіційною символікою області.

НАЗАР ЯВОРСЬКИЙ, заступник директора департаменту розвитку інфраструктури, транспорту та туризму ТОДА:

«Конкурсні роботи повинні містити графічне зображення логотипу, специфікації кольорів, авторські пояснення щодо виконання логотипу. Також – супроводжуватися заявою, підписаною автором роботи, про те, що він, в разі перемоги даної конкурсної роботи, передає права інтелектуальної власності на конкурсну роботу  організатору конкурсу, відповідно, департаменту, і дає дозвіл на вільне використання його в рекламно-інформаційних та промоційних цілях».

Логотип також буде взятий за основу при розробці туристичного бренду. Наразі ж Тернопільщина, каже голова громадської ради при департаменті Володимир Бурий, – чи не єдина з областей, яка не має свого брендбуку та логотипу. В сучасних умовах, туризм вийшов з гуманітарної площини. Відтак, зараз – це потужна галузь економіки.

ВОЛОДИМИР БУРИЙ, голова громадської ради при департаменті розвитку інфраструктури, транспорту та туризму ТОДА:

«Ми сидимо, насправді, на «золотому» ресурсі. Ми знаємо всі гарно нашу улюблену статистику, яку вже всі говорять роки: «знаходимося в центрі Східної Європи», «всі логістичні шляхи проходять через Тернопільщину», «30% замків України – в Тернопільщині», «найбільші печери» – і пішло-поїхало. Але що з цим ресурсом робити і як з ним працювати, насправді, мало хто знає. Власне, для того, щоб почати вже це продавати, по суті, ці туристичні послуги, якраз стоїть задача цієї ідентифікації».

Пройде конкурс в 2 етапи. Перший триватиме до 5 березня – це, власне, прийом заявок та робіт. Другий етап – визначення переможця. Оцінюватиме роботи журі,  в яке увійдуть фахівці різних галузей. Опублікують логотипи і в Інтернеті, аби свою думку могла висловити  громадськість. Автор найкращого отримає грошову премію.
Джерело: ІНТБ

Вам також може сподобатися