Home Самоврядування Транспорт

Андрій Мастюх розповів про нововведення на КП “Тернопільелектротранс”

З цього все починалося
Урочисте відкриття тролейбусного руху в Тернополі відбулося 25 грудня 1975 року, а регулярне перевезення пасажирів розпочалося 31 грудня того ж року. На одному тролейбусному маршруті, протяжністю 12,2 км, що з’єднував масив «Дружба» з масивом «Східний» курсувало 5 тролейбусів. В інвентарі тролейбусного депо на той час було 20 тролейбусів типу Škoda 9Tr; побудовано нові контактні лінії, тягові підстанції, диспетчерські павільйони.

Тенденції останніх років

Впродовж останніх років спостерігається тенденція на покращення експлуатаційних фінансових показників роботи комунального підприємства «Терноільелектротранс». За рейтингом показників ефективності функціонування воно входить в першу десятку підприємств галузі, а згідно підсумків Всеукраїнського конкурсу на краще підприємство міського транспорту колектив підприємства неодноразово входив до числа переможців. Оновлюється тролейбусний парк підприємства. Так, сьогодні його рухомий склад нараховує 63 пасажирські тролейбуси і 3 автобуси, 1 спеціальний тролейбус («Технічна допомога»), автомобілі КрАЗ та ЗІЛ (згідно даних офіційного сайту КП «Тернопільелектротранс»). В Тернополі розширюється тролейбусна мережа, за рахунок впровадження новітніх систем і технологій покращується якість транспортного обслуговування.

Ювілейна дата підприємства
17 грудня з нагоди сорокаріччя відкриття тролейбусного руху в Тернополі відбулися ряд заходів. Зокрема, про напрацювання колективу та плани на майбутнє йшлося на ХХХІІ конференції корпорації «Укрелектротранс» «Підвищення ефективності збору оплати за проїзд і якості транспортного обслуговування шляхом впровадження сучасних систем і технічних засобів».
Про роботу і досягнення підприємства розповідає директор КП «Тернопільелектротранс» Андрій Павлович Мастюх:
«Все починалося з першої екскурсії в Європу. Ми їздили дивитися, як працюють європейські підприємства, зокрема, польські. Нам дуже сподобалася система диспетчеризації в тих містах, де ми побували, сподобалися адміністрування, збирання виручки, порядок обілечування пасажирів. Приїхали в Тернопіль, рік подумали і прийняли рішення про те, що раз Тернопіль називають Файним містом, то чого б не почати з цих нововведень?
Ми поставили перед собою цілі: перша ціль – пасажир в нас буде тоді, коли тролейбус матиме регулярні рейси. Існує взаємна відповідальність сторін: пасажир приходить на зупинку у відповідний час, коли має бути транспорт. Якщо ми знімаємо транспорт, ми є безвідповідальні. Тоді пасажир нас не чекає, сідає на транспорт приватного перевізника і ми втрачаємо. Для того, щоб цього не було, ми звернулися з ініціативою до міської влади створити в Тернополі єдиний диспетчерський центр. Відповідно, був проведений конкурс і відібрано підприємство, яке зайнялося роботою диспетчеризації рухомого складу всього пасажирського транспорту в Тернополі. Звичайно, локомотивом цього руху був «Електротранс», тому що перші кроки і левова частка роботи (тестування програми і усунення різного роду недоліків) випали на нашу долю, але питання зрушилося з місця. На сьогоднішній день в Тернополі існує єдиний диспетчерський центр.
Далі ми, маючи відповідний об’єм інформації прийняли рішення по автоматизації озвучування зупинок. Ми усунули людський фактор і на сьогоднішній день озвучування зупинок проводиться стовідсотково автоматично.
Але в нас є люди з обмеженими можливостями: незрячі і нечуючі. Для того, щоб вони орієнтувалися, коли їм потрібно виходити, ми поставили в салонах монітори. Тепер незрячий пасажир може почути, а нечуючий – прочитати, де він знаходиться. Так з’явилося транспортне телебачення. Кожен тролейбус сьогодні оснащений спеціальним обладнанням, яке може працювати в режимі руху транспортних засобів, а також працює навіть при знеструмленні лінії
Але на цьому зупинятися було не цікаво. Отож, маючи всю інформацію GPRS-навігації, маючи прив’язки до зупинок, ми виступили з ініціативою до міського голови, котрий профінансував ідею і запрацювала програма detransport, яка повідомляє, де знаходиться тролейбус. Тепер діти не стоять на зупинках в дощ, тому що можуть в режимі он-лайн прослідкувати за тролейбусом. У нас, відповідно, збільшилася кількість пасажирів. Але зупинитися, знову ж таки, не могли, тому що чіткі доручення рухатися вперед надавав нам міський голова. Так ми почили працювати з безконтактною системою оплати. Зараз ця система працює в тестовому режимі на транспортних засобах «Тернопільелектротранс».
Конференція була насиченою та інформативною. Гості зі всієї України брали активну участь в обговоренні, а ввечері усі запрошені прибули в УД «Перемога», де пройшли урочисті заходи з нагоди свята.

PC170003

PC170006

PC170011

PC170014

PC170026

PC170029

PC170030

PC170038

PC170042

PC170048

PC170049

PC170051

Помітили помилку? Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter

Loading...

Без коментарів

Залишити коментар