Home Кримінал

Через свою безпечність чоловік втратив власні заощадження

512db5a-telefonДо працівників Теребовлянського відділу поліції надійшло повідомлення про шахрайство. Ошуканий місцевий мешканець втратив 9 000 гривень.

Як розповів потерпілий, до нього зателефонував невідомий та представився працівником служби безпеки банку.

Зловмисник діяв за перевіреною схемою. Він повідомив жителю Теребовлянщини про те, що його банківська картка заблокована. У ході розмови псевдопрацівник фінустанови увійшов у довіру, а потім дізнався усі персональні дані і секретні CVV цифри картки власника.

Місцевий мешканець нічого поганого не запідозрив. Згодом вирішив перевірити стан рахунку. Чоловік не повірив своїм очам – з електронного гаманця зникла кругленька сума – 9 тисяч гривень. За допомогою одразу звернувся до правоохоронців.

Поліцейські наголошують:

·         працівники фінустанов не телефонують до абонентів та не просять уточнити будь-які персональні дані ( адже вони конфіденційні ), ними  володієте лише ви;

·         всю інформацію щодо вашого поточного рахунку ви можете уточнити у найближчому відділенні банку;

·         у разі, якщо такий дзвінок пролунав, знайте – це шахраї;

·         шахраям вистачає лише дізнатися номер картки, що вибитий на пластику та секретний код;

Схема шахраїв проста: аферист видає себе за працівника банку і, посилаючись, наприклад, на збій в комп’ютерній системі і втрату даних, просить клієнта нагадати реквізити свого карткового рахунку.

Зрозуміти, що це шахрай, можна після того, як у вас попросять назвати ваш PIN-код і код, який зображено на звороті пластика (CVV2/CVC2 – використовується при здійсненні покупок в Інтернеті). Обидва коди – це таємниця, яку в жодному разі не можна повідомляти ані банку, ані комусь ще.

Пам’ятайте, ви своїми діями допомагаєте аферистам спустошувати власні електронні гаманці.

Помітили помилку? Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter

Loading...

Loading...

Без коментарів

Залишити коментар