Home Кримінал

Нова чергова жертва телефонних аферистів

telefonБільше 2000 гривень через власну безпечність втратив житель обласного центру. З заявою про подію чоловік звернувся до Тернопільського відділу поліції.

Краянин розповів уже всім відому шахрайську схему. На його засіб зв’язку зателефонував невідомий та представився працівником фінансової установи. Чоловік запевнив, що у роботі системи відбувся збій. Незнайомець спочатку увійшов у довіру, після чого дізнався всі особисті дані власника рахунку.

50-річний тернополянин зрозумів, що потерпів від рук невідомих, отримавши смс – повідомлення про зняття готівки у сумі 2610 гривень. За допомогою звернувся до правоохоронців.

За фактом шахрайства відкрито кримінальне провадження відповідно до частини 1 статті 190 ККУ.

Поліцейські наголошують:

·         працівники фінустанов не телефонують до абонентів та не просять уточнити будь-які персональні дані ( адже вони конфіденційні ), ними  володієте лише ви;

·         всю інформацію щодо вашого поточного рахунку ви можете уточнити у найближчому відділенні банку;

·         у разі, якщо такий дзвінок пролунав, знайте – це шахраї;

·         аферистам вистачає лише дізнатися номер картки, що вибитий на пластику та секретний код;

Схема шахраїв проста: аферист видає себе за працівника банку і, посилаючись, наприклад, на збій в комп’ютерній системі і втрату даних, просить клієнта нагадати реквізити свого карткового рахунку.

Зрозуміти, що це шахрай, можна після того, як у вас попросять назвати ваш PIN-код і код, який зображено на звороті пластика (CVV2/CVC2 – використовується при здійсненні покупок в Інтернеті). Обидва коди – це таємниця, яку в жодному разі не можна повідомляти ані банку, ані комусь ще.

Пам’ятайте, ви своїми діями допомагаєте аферистам спустошувати власні електронні гаманці.

Помітили помилку? Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter

Loading...

Loading...

Без коментарів

Залишити коментар