Нова жертва телефонних шахраїв

telefon_obmanЖителі Тернопільщини допомогли невідомим зняти з їх електронних гаманців понад тридцять тисяч гривень. Незважаючи на численні застереження, мешканці краю не задумуючись, повідомляють конфіденційну інформацію, якою повинні володіти лише власники рахунків.

З заявою до працівників поліції звернувся мешканець Шумська. Чоловік розповів, вже провірену схему за якою діють всі аферисти: лунає дзвінок, невідомий чоловік представляється працівником банку. Спочатку аферист входить в довіру намагається дізнатися якомога більше інформації. Завдяки цьому, він отримує всі необхідні дані, аби в подальшому без проблем зняти готівку.

Потерпілий вже пізно зрозумів, що потрапив на гачок аферистів, мобільні злодії встигли зняти увесь залишок з картки – 23100 гривень. Заявник звернувся за допомогою до поліцейських.

Ще два факти шахрайств задокументувати працівники Гусятинського відділення поліції. Як наслідок 43-річний житель районного центру втратив 700 гривень, а мешканець села Васильківці близько 12 000 гривень.

За даними фактами відкрито кримінальні провадження відповідно до частини 1 статті 190 ККУ.
Правоохоронці звертаються до жителів тернопільського краю, ніколи ні за яких обставин не вірити людям, які телефонують вам на засоби зв’язку.

По-перше, пам’ятайте, що співробітники банку не мають права зв’язуватися з клієнтом по телефону і уточнювати його особисті дані. Паролі та інша інформація від банку – це секретна інформація.

Якщо у клієнта виникають якісь підозри щодо неправомірних дій, він може повідомити про це на сайті або за телефоном гарячої лінії

Ніколи не повідомляйте номер банківської картки, термін її дії, ПІН-код або CVV2-код, а також паролі, що надходять в SMS. Якщо дзвонять і уточнюють ці дані, знайте: це спроба шахрайства.

Суворо дотримуйтеся правил користування карткою, не передавайте ніякої інформації третім особам. Якщо подзвонили і представилися співробітником банку з невідомого номера телефону, не потрібно вступати в дискусію, покладіть слухавку та зателефонуйте на гарячу лінію фінустанови. Всі дзвінки, які надходять з банку клієнту, зберігаються в історії контактів з клієнтом.

Запам’ятайте елементарні правили фінансової безпеки:

–    не варто встановлювати на карту ПІН-код, який складається з цифр, що йдуть підряд, а також свою дату народження, тому що подібні комбінації легко підібрати;

–    не рекомендується захищати всі свої платіжні картки одним і тим же ПІН-кодом. І головне: ПІН-код необхідно запам’ятати або зберігати окремо від платіжної картки в місці, не доступному для сторонніх осіб – зокрема і родичів;

–    не повідомляйте нікому одноразові паролі, які приходять вам на мобільний телефон;

–    у разі надходження дзвінка з невідомого номера необхідно терміново передзвонити на гарячу лінію і уточнити у оператора всю інформацію по карті, при втраті або крадіжці – карту заблокувати;

Якщо ж ви потерпіли від рук аферистів, не зволікайте, одразу телефонуйте на лінію «102».

Вам також може сподобатися