Home Кримінал

Чергові жертви телефонних аферистів втратили свої заощадження

telefonЩодня правоохоронці реєструють факти шахрайств. Мешканці Тернопілля через свою безпечність втрачають власні заощадження. Люди вірять невідомим, які телефонують їм на засоби зв’язку та у ході спілкування повідомлять всю особисту інформацію, яка вважається конфіденційною. Як результат з їх електронних гаманців зникають чималі суми.

Аферисти діють за старою та провіреною схемою. На засіб зв’язку приходить смс-повідомлення про те, що банківську картку заблоковано. В іншому випадку лунає  телефонний дзвінок. Зазвичай на другому кінці слухавки ви почуєте чоловічий голос. Невідомий представляється працівником фінансової установи та повідомляє, що електронний гаманець власника заблоковано. У ході спілкування додзвонювач попросить уточнити певні дані, з-за допомогою яких згодом здійснює різного роду трансакції. Люди, не задумуючись, самі допомагають зловмисникам зняти готівку з їх рахунків.

Розкрити такого роду шахрайства доволі складно. Зловмисники, які вчиняють афери із банківськими картками, роблять свою справу швидко. Допоки потерпілий виявить, що його ошукали, гроші уже безслідно зникають з його рахунку.

За такою схемою потерпіло двоє жителів Тернопільщини. З електронного гаманця тернополянин зникло 17000 гривень, а з рахунку жителя Борщівського районну 19700 гривень. Шахраї ввійшли в довіру, дізналися реквізити рахунків та іншу конфіденційну інформацію. Потерпілі зрозуміли, що стали жертвами аферистів, лише їм прийшли сповіщення про успішне зняття готівки.

За фактом шахрайства працівники поліції відкрили кримінальне провадження відповідно до статті 190 ККУ.

Аби не потрапити на гачок такого роду шахраїв, поліцейські радять бути уважними та пам’ятати: працівники банку не телефонують клієнтам, щоб дізнатися інформацію про пароль та особисті дані. У разі такої ситуації і коли названий працівник дзвонить зі звичайного номера мобільного телефону, завершуйте розмову і передзвоніть на гарячу лінію фінустанови та уточніть деталі.

Ніколи нікому не повідомляйте свої персональні дані телефоном. Особливо це стосується цифрових кодів з SMS-повідомлень банку, puk-кодів з картки.

Намагайтеся контролювати свої особисті дані, які розміщені в соціальних мережах. Видаліть, на ваш погляд, усю небезпечну інформацію.

Ніколи і ні за яких умов не виконуйте у банкоматі дії, які вам диктує по телефону незнайомець.

Якщо ви підозрюєте шахрайство – блокуйте свій рахунок.

Помітили помилку? Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter

Loading...

Без коментарів

Залишити коментар