Оператори служби 102 підвищували комунікативні якості

MVS_0857У Головному управлінні Національної поліції в Тернопільській області пройшли тренінгові заняття з операторами відділу служби «102».«Емоційна стійкість під час ведення телефонного діалогу та ефективні способи реагування та надання допомоги» – тема навчання.

Тренінг  організувало керівництво відділу служби «102» управління організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування спільно з психологічною службою управління кадрового забезпечення. Проводила його старший психолог, майор поліції Тетяна Кузьменко.

Операторам служби «102» періодично телефонують абоненти, які перебувають в стані сильного душевного хвилювання, емоційного збудження, травми, горя чи з намірами вчинення суїциду. Такі дзвінки є важкими та емоційно виснажливими для операторів, тому навики комунікації з такого типу абонентами є необхідними.

Вчилися оператори служби «102» правильно реагувати на дзвінки з погрозами, адже хто б не телефонував на лінію 102,  він завжди має почути вичерпну та адекватну відповідь й отримати допомогу.

Закінчився тренінг врученням відзнак кращим операторам служби «102».

Вам також може сподобатися