Home Кримінал

Жителі обласного центру продовжують потерпати від рук телефонних аферистів

telephone«Вашу картку заблоковано», «Банк проводить розширення вашої кредитної лінії» або смс-повідомлення з пропозиціями «від вашого банку» може виявитися аферою.

Найпоширеніший вид заволодіння грошами шляхом обману – це банківське шахрайство.

У ході розмови пройдисвіти вивчають свою жертву, аби та без роздумів вчинила все ним задумане. Саме завдяки самим власникам карткових рахунків зловмисники отримують доступ до її персональних даних, електронних платіжних систем або банківських рахунків.

Шахраї телефонують людині, представляється співробітником фінустанови та пропонують відкрити кредитну лінію, зменшити кредитний ліміт або будь-яку іншу послугу. Для підтвердження операції зловмисник попросить набрати певну комбінацію цифр. Саме завдяки цьому він встановлює переадресацію дзвінків з вашого на свій телефон. Дзвінки з банку надходитимуть шахраю, який, маючи всі ваші особисті дані, може перевести гроші на свій рахунок або вивести їх на мобільний рахунок телефону і в подальшому перевести в готівку через інші банківські системи.

Бувають й випадки, коли пройдисвіти телефонуючи людині, вони вже назвуть її ім’я, дату народження, чотири перші та останні цифри рахунку. Але для проведення операцій аферистам потрібна додаткова інформація.

Вони обов’язково спробують дізнатися номер та термін дії карти, ПІН-код, CVV-код, необхідний для того, аби переводити гроші за допомогою електронних платіжних систем.

Одним з найпоширеніших способів отримати інформацію є смс-розсилка «Ваша картка заблокована» з номером, на який потрібно передзвонити, аби «пройти ідентифікацію та відновити доступ».

Від такого роду злочинів потерпіло двоє мешканців обласного центру. В першому випадку потерпілий сам повідомив всі персональні дані з-за допомогою яких пройдисвіт без труднощів зняв з електронного гаманця кошти. Як результат чоловік позбувся суми в розмірі 6200 гривень.

Ще одна заявниця повіривши додзвонювачу, що її заощадження намагаються несанкціоновано зняти переказала кошти на невідомий мобільний номер, який їй повідомив аферист. Жінка збагнула, що її ошукали, коли зателефонувала на гарячу лінію фінустанови.

Відомості про події внесено в Єдиний реєстр досудових розслідувань відповідно до частини 1 ст. 190 ККУ «шахрайство».

Працівники поліції наголошують краянам, що відрізнити шахрая від співробітника банку просто: працівники банку ніколи не вимагають передачі їм персональних даних;
Пам’ятайте, що не потрібно:

- викладати у відкритому доступі свої персональні дані;

- повідомляти конфіденційну інформацію та зміст СМС- повідомлень від банка стороннім людям;

- довіряти, якщо зловмисник називає перші 4 цифри номеру вашої картки – вони однакові у серії випущених банківських карток;

- прив’язувати фінансовий номер до сторінок в соцмережах.

Негайно заблокуйте вашу картку у разі будь-яких сумнівів.

Не забувайте, банк ніколи не просить передзвонити йому. Адже всі дзвінки здійснюються виключно на номер контакт-центру.

Пам’ятайте, співробітники банка не телефонують , аби дізнатися конфіденційну інформацію, тим більш з невідомих номерів.

Помітили помилку? Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter

Loading...

Без коментарів

Залишити коментар