Home Самоврядування Освіта

У Тернополі батьки нарікають на недоліки дистанційного навчання

istock910725352900x650-baf9069e1182a84c064d32f5403abcd8Дітям складно вчитися самостійно на карантині через занадто великий обсяг матеріалу. Окрім того, не всі школярі можуть самостійно легко сприйняти нову інформацію, а батьки не завжди здатні доступно роз’яснити дитині те, що вона не зрозуміла. Особливо, якщо йдеться про іноземну мову чи якийсь непростий для батьків предмет.

Про ці проблеми сайту 0352.ua розповіла наша читачка, яка попросила не називати її ім’я. Тернполянка вважає, що вчителі мають не лише давати школярам завдання, а й більш активно самим включатися в процес дистанційного навчання.

«Зараз все зводиться до того, що дітям дають дуже багато завдань. Їх треба зробити і надіслати вчителю фото. Робимо зранку до вечора, навіть у вихідні. Дуже багато нової інформації, діти не все встигають вивчити. Вайбер постійно пікає, діти на нервах. При цьому на них тиснуть, що якщо не зроблять завдання, то потім не матимуть оцінки. Моя дитина навчається в ЗОШ №7, порівняла з 9-ою школою, там школярам дають менше завдань», – каже мати одного з учнів.

На її думку вчителям варто було б запровадити відеоуроки.

«Щоб були якісь пояснення, тоді б дітям було легше засвоїти новий матеріал. А ще краще робити онлайнзаняття в режимі відеоконференції, де б діти ще могли по ходу задати питання, що кому незрозуміло. В наш час в такому методі дистанційної роботи нема нічого складного. І це було б значно ефективніше, ніж просто понадсилати школярам багато завдань», – підкреслила тернополянка.

Джерело: 0352

Помітили помилку? Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter

Без коментарів

Залишити коментар