Майже 17 000 гривень зняли псевдобанкіри з рахунків жителів Тернопільщини

grivna[1]_largeНезважаючи на численну кількість застережень розміщених в засобах масової інформації громадяни продовжують довіряти невідомим особах, які представляються співробітниками фінансових установ. Аферисти повідомляють громадянам про блокування рахунків, про збій системи, про уточнення персональних даних та збільшення кредитного ліміту. Натомість місцеві мешканці після спілкування з пройдисвітами отримують сповіщення про зняття готівки.

Впродовж доби від такого виду афери потерпіло двоє жителів області. Додзвонювач, який представився працівником банку повідомив тернополянину про автоматизоване блокування карткового рахунку. Аби усунути даний недолік він попросив повідомити реквізити електронного гаманця та вміст смс-повідомлення, що й зробив заявник. Вже через певний проміжок часу потерпілий перевірив стан рахунку й виявив відсутність 7200 гривень.

Ще один заявник мешканець села Смиківці. Аферист запропонував чоловіку збільшити кредитний ліміт, але для цього попросив уточнити персональні дані. Вже згодом краянин отримав сповіщення про успішно здійсненну транзакцію, а саме зняття готівки в розмірі 9605 гривень.

За даними фактами правоохоронці розпочали досудове розслідування відповідно до статті 190 Кримінального кодексу України.

Правоохоронці звертаються до власників карткових рахунків:
• не повідомляйте ПІН-код картки та ні в якому разі не зберігайте ПІН-код у гаманці чи разом з карткою;
• не повідомляйте ваші персональні дані (пін-код, номер картки, логін і пароль, cvv-код) третім особам, навіть якщо вони представляються працівниками банку.

Працівники банку ніколи не перевіряють ваші персональні дані. Окрім цього не потрібно розголошувати коди, які приходять вам на ваш мобільний номер, і не набирайте на вашому телефоні невідомі вам комбінації цифр.

У разі, якщо ви підозрюєте, що спілкуєтесь з аферистами, завершуйте телефонну розмову та телефонуйте на гарячу лінію банківської установи.

 

Вам також може сподобатися