Home Кримінал

Правоохоронці проводять розшукові заходи щодо встановлення телефонних шахраїв

telefon.27Жителі Тернопільщини допомогли невідомим особам спустошити їх електронні гаманці, привласнивши всі заощадження. Громадяни повідомляли додзвонювачам конфіденційну інформацію, якою повинні володіти виключно власники рахунків.

З заявою до працівників поліції звернулася мешканка Петриків. Жінка розповіла, що до неї зателефонував чоловік й представився працівником банку. Він повідомив , що банківський рахунок краянки заблоковано через збій системи. Аби активувати електронний гаманець необхідно уточнити дані, що й вона зробила. Вже одразу на мобільний потерпілої надійшло сповіщення про здійснену транзакцію – 50 тисяч гривень. Від аналогічного злочину потерпів й мешканець Гусятинщини. Заявник втратив 15 тисяч гривень.

За даними фактами слідчі відкрили кримінальні провадження відповідно до частини 1 статті 190 (шахрайство) Кримінального кодексу України.

Правоохоронці звертаються до жителів тернопільського краю, ніколи ні за яких обставин не вірити людям, які телефонують вам на засоби зв’язку.

По-перше, пам’ятайте, що співробітники банку не мають права зв’язуватися з клієнтом по телефону і уточнювати його особисті дані. Паролі та інша інформація від банку – це секретна інформація.

Якщо у клієнта виникають якісь підозри щодо неправомірних дій, він може повідомити про це на сайті або за телефоном гарячої лінії

Ніколи не повідомляйте номер банківської картки, термін її дії, ПІН-код або CVV2-код, а також паролі, що надходять в SMS. Якщо дзвонять і уточнюють ці дані, знайте: це спроба шахрайства.

Суворо дотримуйтеся правил користування карткою, не передавайте ніякої інформації третім особам. Якщо подзвонили і представилися співробітником банку з невідомого номера телефону, не потрібно вступати в дискусію, покладіть слухавку та зателефонуйте на гарячу лінію фінустанови. Всі дзвінки, які надходять з банку клієнту, зберігаються в історії контактів з клієнтом.

Запам’ятайте елементарні правили фінансової безпеки:

- не варто встановлювати на карту ПІН-код, який складається з цифр, що йдуть підряд, а також свою дату народження, тому що подібні комбінації легко підібрати;

- не рекомендується захищати всі свої платіжні картки одним і тим же ПІН-кодом. І головне: ПІН-код необхідно запам’ятати або зберігати окремо від платіжної картки в місці, не доступному для сторонніх осіб – зокрема і родичів;

-не повідомляйте нікому одноразові паролі, які приходять вам на мобільний телефон;

-у разі надходження дзвінка з невідомого номера необхідно терміново передзвонити на гарячу лінію і уточнити у оператора всю інформацію по карті, при втраті або крадіжці – карту заблокувати;

Якщо ж ви потерпіли від рук аферистів, не зволікайте, одразу телефонуйте на лінію «102».

Помітили помилку? Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter

Без коментарів

Залишити коментар