Поліцейські розшукують аферистів та попереджають краян не повідомляти конфіденційну інформацію невідомим
28-річний житель обласного центру, повіривши незнайомцю, втратив понад 17 тисяч гривень.
На мобільний потерпілого зателефонував нібито співробітник безпеки клієнтів банку та попросив підтвердити оплату мобільного телефону в інтернет-магазині.
Він повідомив, що нічого онлайн не купує. Тоді шахрай почав діяти: він запевнив жертву, що необхідно терміново міняти паролі, а він допоможе це зробити. Замість покласти слухавку і перевірити інформацію, тернополянин почав міняти паролі банківської картки. Він надав незнайомцю дані картки, повідомив паролі, що надходили у вигляді смс.
Як результат – з рахунку зникли всі заощадження.
Вкотре нагадуємо, жоден банківський працівник не телефонує до клієнтів з запитами про захисні коди, номери банківських карток, тощо. Будь-які фінансові операції працівники фінансових установ здійснюють тільки у відділеннях банку. Якщо ж вам телефонують і застерігають про спробу зняти кошти – кладіть слухавку, блокуйте картку та самостійно в банку перевірте інформацію!
Будьте пильними!