На Тернопільщині побільшало аварій з тяжкими наслідками
Аби жертв на дорозі було менше, городяни радять відремонтувати дороги і довести до пуття знаки. А ще нарікають на бездіяльність ДАІ. Ті ж просять дотримуватись правил та не «козиряти» причетністю до подій на Майдані. Активісти ж радять штрафувати пішоходів на рівні з водіями
Кількість аварій з тяжкими наслідками, які трапились від початку року на Тернопільщині, збільшилась на 51%.
Серед причин ДТП з потерпілими і загиблими лідируюче місце займає порушення правил маневрування. Таких в області трапилось 233. В них 6 людей загинули і 60 отримали поранення.
Наступним у списку йдуть перевищення швидкості, наїзд на перешкоду та стоячий транспорт і водіння у нетверезому стані.
Ігнор правил – більше аварій
Причина цих ДТП банальна – грубе ігнорування правил дорожнього руху, адже водії відчувають свою безкарність, – каже начальник сектору профілактичної роботи обласної державтоінспекції Василь Барановський. – Винні часом і пішоходи, які перебігають дорогу поза межами пішохідного переходу.
«Популярними» місцями у Тернополі, де найчастіше стаються аварії з вини пішоходів, є вул. 15 Квітня, неподалік перехрестя з пр. Злуки, вул. Живова, в районі центрального ринку та пр. Бандери – поблизу магазину «Київ».
П’ятеро пішоходів загинули в ДТП на Тернопільщині, ще 44 отримали травми, – каже Василь Барановський. – У цих ДТП винуватцями були як водії, так і пішоходи. Життя та здоров’я можна було б зберегти, аби всі учасники руху дотримувались правил.
Чи не найбільше нарікань на водіїв напідпитку. Вони не лише наражають учасників руху на небезпеку, а й поводяться неадекватно, коли їх авто зупиняють.
Зараз нам боротись з такими допомагають автомайданівці, – каже пан Барановський. – Вони виїжджають з нами на патрулювання щодня. Як правило, коли нетверезий водій бачить представника «Автомайдану», це їх моментально заспокоює.
Зробити дороги і не брати хабарів
Нетверезі водії небезпечні. Це єдине, напевне, в чому солідарні читачі сайту 20minut.ua з інспекторами. Городяни пропонують таких назавжди позбавляти прав та карати ув’язненням. Без «умовно» та амністій.
Зробити нормальні дороги, гарну світловідбиваючу розмітку, читабельні дорожні знаки і аварій поменшає, переконаний тернополянин Олег Костів.
Освітлити пішохідні переходи та населені пункти, а також зробити в населених пунктах та вздовж доріг пішохідні та велодоріжки, – пропонує читач Михайло. – Нормально навчати водіїв-початківців, а не продавати їм водійські посвідчення. Штраф чи позбавлення прав за порушення ПДР, водіння в нетверезому стані повинні застосовуватись не тільки “простих смертних”, але й до міліціонерів, чиновників, “мажорів”.
Працівники ДАІ мають пильнувати за безпекою руху, а не заглядати в кишеню водіям, переконаний тернопільський таксист Ігор Парадівський. Тоді і аварій поменшає.
Максимальні штрафи за п’янку, червоне світло і переїзди
В тернопільському осередку ВС «Автомайдан» вважають, що передусім потрібно вирівняти в правах водіїв і пішоходів.
Є відповідальність водіїв, авто якого, згідно із Законом України, є джерелом підвищеної небезпеки, – каже голова осередку Юрій Остап’юк. – Але пішоходи також мають нести відповідальність за порушення правил. І штрафувати їх треба на рівні з водіями. Тоді лише вони відчуватимуть відповідальність.
Довести до ладу усі дороги та нанести на них якісну розмітку, тоді й аварій поменшає, вважає пан Юрій.
Основні штрафи – за «п’янку», червоне світло, пішохідний перехід та залізничний переїзд – мають бути максимально високими. – каже пан Остап’юк. – Тільки тоді буде порядок.
Джерело: 20 хвилин