Абсолютна більшість маршруток їздить в одному потоці з тролейбусами?

indexТролейбусна мережа покриває 80% Тернополя. Маршрутна мережа приватних перевізників, на жаль, складена так, що багато маршрутів проходить під тролейбусними лініями”. Про це йдеться у соцмережі на сторінці Транспорт Тернополя.

“Нерідко буває, коли чекаєш на тролейбус, його немає, в результаті сідаєш у маршрутку, оплачуєш проїзд – і через заднє вікно бачиш, як до зупинки таки під’їжджає довгоочікуваний “рогатий”. Декого жаба дусить, що міг зекономити гривню. А уявляєте, які відчуття будуть, коли проїзд у маршрутках зросте до 3 гривень?

Багато хто вже має телефони з “Андроїдом”. Заходимо за посиланням play.google.com/store/apps/details?id=ua.com.detransp.., встановлюємо додаток – і користуємось. Фільтруємо зупинки – обираємо ту, яку треба. Дивимось, за скільки часу приїде потрібний тролейбус (обираємо “рогатого” за умови, що він їде куди нам треба), і якщо час очікування влаштовує – стоїмо і чекаємо. Маршрутки обираємо лише в тому випадку, якщо тролейбуси в енну точку не їздять.

Обираючи для поїздки тролейбуси, ви не лише сприяєте покращенню екологічної ситуації в місті. Ви допомагаєте цивілізованому виду громадського транспорту розвиватися. І, зрештою, знижуєте своєю відсутністю в маршрутках залежність тернополян від приватних перевізників.

До речі, саме тролейбуси є стримуючим фактором для маршрутчиків у питанні підняття тарифів. Наприклад, у Кременці вартість проїзду в міських маршрутках уже давно становить 3 гривні. А все тому, що там немає муніципального перевізника. Тролейбусів, звісно, там немає і не буде, але, очевидно, наявність комунальних автобусів дала б можливість зберегти тариф на рівні десь у 2,75 грн.

Тролейбусна мережа покриває приблизно 80% Тернополя. Маршрутна мережа приватних перевізників, на жаль, складена так, що багато маршрутів проходить під тролейбусними лініями (а деякі – повністю під ними). Один з аргументів, чому так зробили, було те, що тролейбусів на момент затвердження мережі значно бракувало. Зараз же ситуація потрохи змінюється на користь електротранспорту – протягом останніх двох років закуплено 10 вживаних чеських “гармошок”. До кінця нинішнього року очікуємо на ще 8.

Не секрет, що саме поява значної кількості тролейбусів-“гармошок” вдарила по прибутках приватних перевізників. А все тому, що, як уже згадувалось вище, абсолютна більшість маршруток їздить в одному потоці з тролейбусами. Відтак, приватники вдаються до страйків. Але найгірше те, що через невиїзд на маршрути страждають мешканці тих районів міста і прилеглих сіл (В. Березовиця, Біла), куди тролейбуси не їздять.

Із цього напрошується висновок, що маршрутну мережу міста потрібно конче переглянути. І залишити для приватників лише ті маршрути, які дійсно є необхідними”, пише Антон Марчевський в групі «Транспорт Тернополя».

Вам також може сподобатися