“Закрий морду і не нервуй!”. – відповів водій пасажирці
Іноді добратись у село за десять кілометрів від Тернополя стає справжньою проблемою, скаржаться тернополяни. Водії міжміських автобусів їдуть не за розкладом та грубіянять у відповідь на зауваження пасажирів.
Зокрема, запитання пасажирки з Тернополя Марти Котляр розлютило водія автобуса
«Тернопіль-Домаморич» 19 вересня. Водій, за словами дівчини, не вважав за потрібне нормально пояснити, а почав її ображати.
– Я вранці зібралась у село. Автобус відправляється о 7-й годині із зупинки біля “Збруча”. Я прийшла за кілька хвилин до сьомої, але автобуса вже не було. Зателефонувала батькам, ті порадили ще зачекати. Мовляв, усіляке може бути. Чекала аж до 8.15, до наступного рейсу. Замерзла, словами не передати.
Увійшовши в салон, дівчина перепитала водія, о котрій годині той відправляється з
Тернополя. На що водій спершу заявив, що має документ з автовокзалу, що відправився кілька хвилин по сьомій. Дівчина заперечила. Адже якби це відповідало дійсності, вона точно застала б його на зупинці біля “Збруча”. Також дівчина сказала, що треба або дотримуватись розкладу, аби переписати його, бо багато людей сподіваються поїхати саме о цій годині. Водій же відповів, що виходити з дому треба швидше.
– Врешті водій вигукнув на весь автобус: “Закрий морду і не нервуй!”, – каже Марта. –
Мовляв, ти мені в онуки годишся і так далі. Та я його нормально запитала, а у відповідь — грубість. Якщо я молода людина, то це означає що мені можна грубіянити? Я насамперед пасажир!
За словами дівчини, водій цього автобуса часто дозволяє собі грубіянити пасажирам. А також їздить, не завжди дотримуючись розкладу.
– Нещодавно ми з мамою добирались вранці із села до Тернополя, – каже дівчина. – З тим же водієм їхали. То він відразу після прибуття на зупинку із села розвернувся, не чекаючи часу відправлення, і поїхав геть. То за яким же він розкладом їздить? Це можна дізнатися чи ні?
У відділі розвитку інфраструктури Тернопільської райдержадміністрації стверджують, що маршрут обслуговують два підприємці. І якщо раніше скарги були, то останнім часом нібито задоволені всі. Утім, саме на водія вказаного дівчиною автобуса скарг не надходило. Одначе, як повідомив головний спеціаліст, спробують розібратись у конфлікті.
Не скаржились на водія і підприємцеві, власникові автобуса.
– Я вперше це чую, – каже Зеновій Крамар. – Люди можуть скаржитись, якщо автобус
спізнився. Але щоб водій поїхав раніше і залишив пасажирів… Це не в моїх інтересах і не в інтересах водія.
Довідка:
На неякісне перевезення чи неадекватну поведінку водіїв, які працюють на маршрутах у Тернопільському районі, можна скаржитись у відділ розвитку інфраструктури Тернопільської райдержадміністрації за тел. 43-58-74 (206 каб.)
Джерело: 20 хвилин