Чому на залізничному вокзалі біля каси черги?

1413894751_20141021_133742Чергу у 20-25 охочих купити квитки бачили тернополяни біля каси №8 попереднього продажу в обід 21 жовтня. Інші каси, №№6,7,9 у цей час не працювали, хоча таблички свідчили, що мали б. Залізничники обіцяють оптимізувати

– Ця каса не працює, у неї зараз обід, – пояснила завкасами вокзалу “Тернопіль” журналісту “RIA плюс”, коли той запитав про причини виникнення черг. – А інші каси не працюють.

Працівниця пояснила, що каси №№6 і 9 взагалі неробочі. Після запитання, чому ж тоді на них розміщений графік роботи, який дезорієнтує клієнтів “Укрзалізниці”, вона наказала зняти відповідні таблички. Залишилися тільки написи “КАСА НЕ ПРАЦЮЄ”. Іншу касу, незважаючи на чергу, не відкрили – у ній з 13.00 до 14.00 офіційно тривала перерва.

Як пояснили згодом працівники залізничного вокзалу, каси №№ 6 і 9 неробочі вже понад місяць. Причина – відсутність працівників, адже пенсіонери йдуть, а нових не набирають.

Як варіант вирішення проблеми з обідніми чергами, журналіст RIA запропонував начальнику вокзалу Михайлу Жукову дещо змістити час роботи кас. Адже справді, багато тернополян йдуть по квитки, користуючись обідньою перервою на роботі.

– Ми вашу пропозицію розглянемо, – говорить пан Жуков. – Деякі каси працюють з 7.00. Можна зсунути графік.

Про результати розгляду і зміни графіку повідомимо пізніше.

Джерело: 20 хвилин

Вам також може сподобатися