Через помилку у рахунку тернополянин заплатив за газ шаленну суму
Майже 3500 грн замість стандартних 30 грн зняли з пенсійної картки тернополянина Василя Лазарчука за газопостачання. Директор ДП”Газпостач” ПАТ “Тернопільміськгаз” каже, що помилки в рахунках інколи трапляються.
Кошти з картки пенсіонера щомісяця знімають відповідно до показників, які він подає у відділенні «Приватбанку», – пише “20 хвилин“.
– Я щомісяця ходжу в одне й те ж відділення на “Новому Світі”, де подаю показники лічильників, – розповідає пан Лазарчук. – І якщо зазвичай за газ у мене вираховують близько 30 грн, то цього місяця вийшла кругленька сума – 3428,67 грн. Але на чеку, який мені видала касир відділення, стоять саме ті показники за газ, які я подав,–шість кубів. То звідки ж могла взятися така сума, я не розумію.
Пообіцяли прийти
У відділенні «Приватбанку» чоловікові порадили звернутися в КП «Тернопільміськгаз», пояснивши, що вони списують із рахунків клієнтів ту суму, яку нараховують комунальники. У даному випадкуйдеться про КП «Тернопільміськгаз».
– Я пішов у розрахунковий відділ на вул. Шептицького, там мені дали номер телефону, за яким варто телефонувати в такому випадку,– продовжує чоловік. – І пояснили, що за моїм зверненням запишуть мене у чергу.Відтак працівники міськгазу прийдуть до мене додому, глянуть, чи показники на лічильнику відповідають поданим. А потім кошти мені повернуть. Але коли саме зможуть прийти газовики, мені ніхто не сказав. «Протягом тижня»– це не відповідь. Виходить, мені треба сидіти вдома постійно і чекати на них. Хоча цей випадок мені показав, що потрібно уважно переглядати всі чеки, бо на те, що цього місяця з мене зняли в рази більшу суму, мені вказала касир банку, в якої я завжди обслуговуюсь.
Звертатись до постачальника
У “Приватбанку” стверджують, що помилка сталася не з їхньої вини. Мовляв, вони лише знімають із рахунку ту суму, яку нараховують відповідні комунальні структури. Тобто, клієнт подає у відділення банку показники, які автоматично пересилаються у відповідні служби: водопостачання, газову та інші.
Тоді банк подає запит на перерахування коштів, згідно з поданими показниками. І лише після цього нарахована сума списується з рахунка клієнта.
А людина за три дні отримує на руки чек, на якому вказано і подані показники, і списана сума, яку нарахували відповідні служби. Тож у випадках, коли виникають непорозуміння, варто звертатися прямомо в ту структуру, де неправильно нарахували борг, в даному випадку – в КП “Тернопільміськгаз”.
Гроші повернуть після звернення
– Почнемо з того, що гроші людям у таких ситуаціях справді повертають, – коментує директор ДП”Газпостач” ПАТ “Тернопільміськгаз”Віталій Бобрівець. – Для цього потрібно написати заяву. Якщо людина живе у Тернополі або в Тернопільському районі, то звертатись потрібно в “Тернопільміськгаз”. Жителів районів обслуговує “Тернопільгаз”.
Ситуації, коли людям приходять неправильні рахунки за газ, трапляються. Не часто, але бувають, пояснює Віталій Бобрівець.
– Таке буває, коли людина не подала показники. Тоді їй нараховують місячну оплату за звичним тарифом, тому в кінці сума може бути більшою, – пояснює пан Бобрівець. – У таких ситуаціях потрібно писати заяву. Якщо підтвердиться, що сума справді більша, то є два варіанти повернення коштів. Або їх автоматично перераховують на наступний місяць, або повертають людині. Це – за бажанням споживача.
Якщо ж показники подали, але рахунок за газ все одно більший, то це через те, що з 1 липня 2015 року постачальником природного газу за регульованим тарифом став ДП “Газпостач” ПАТ “Тернопільміськгаз”. Через такі зміни у “Тернопільміськгазі” було чимало мороки з переоформленням документів та договорів. За словами пана Бобрівця, такі незручності виникли не лише в Тернополі, а й по всій Україні.
– Зараз вже усі договори в порядку, – каже чоловік. – Але справді могло бути таке, що через ось ці зміни люди могли отримувати у чеках більші суми. Проте, я повторюсь, ці гроші можна повернути! Жодна копійка, оплачена нашими споживачами, не пропаде. Ми приносимо свої вибачення перед споживачами за незручності.
Довідка
Контактні телефони для звернення громадян:
51-51-24 – приймальня Віталія Бобрівця.
43-43-14 – начальник відділу розрахунків населення за природний газ Людмила Полотнянко.
Адреса ПАТ “Тернопільміськгаз” – вул. М. Шептицького, 20.
Адреса ПАТ “Тернопільгаз” – вул. Чернівецька, 54. Тел. приймальні – 52-51-24.
Джерело: 20 хвилин