Заяву в РАЦС тернополяни можуть подати через Інтернет
Для зручності громадян та уникнення черг у відділах державної реєстрації актів цивільного стану Міністерство юстиції України запроваджує пілотний проект «Онлайн-запис через Інтернет на прийом до відділів РАЦС». Про це розповіла на прес -конференції виконуюча обов’язки начальника Тернопільського міського управління юстиції Тетяна Вовк.
– На сайті Міністерства юстиції України (портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану») можна записатись на прийом до відділу ДРАЦС у зручний час, задати питання в онлайн режимі, подати заяви на реєстрацію актів цивільного стану, – каже вона. – Для цього необхідно зареєструватися на порталі, ввівши прізвище, ім’я, по батькові, логін та адресу електронної пошти.
Так, користувач порталу може заповнити заяву, звернення для їх подальшого надсилання безпосередньо засобами Веб-порталу до відділів державної реєстрації актів цивільного стану; надіслати до відділів державної реєстрації актів цивільного стану копії документів; здійснити попередній запис на відвідування відділу д із зазначенням зручних дати і часу; оплатити з використанням платіжних систем послуги відділів РАЦС; навіть отримати консультації працівників щодо надісланих через Веб-портал заяв або звернень.
На саті кожному користувачеві присвоюється реєстрацінйи номер. Повідомлення про результати розгляду заяви або звернення користувачу надсилає відповідальний працівник відділу РАЦС в день їх отримання або не пізніше наступного робочого дня у разі надходження заяви або звернення поза робочим часом відділу та відображається в особистому кабінеті.
– У разі направлення заяви або звернення щодо державної реєстрації шлюбу користувачу необхідно не пізніше трьох робочих днів після отримання повідомлення про результати її/його розгляду звернутись особисто до відділу державної реєстрації актів цивільного стану для підписання заяви, сформованої на підставі звернення, – говорить пані Вовк. – Подання заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет не звільняє від необхідності особистого звернення користувача до відділу та подання ним документів, передбачених законодавством. За достовірність даних відповідає користувач.
Користувачі порталу, котрі записуються на прийом, отримують повідомлення, у якому зазначаються прізвище, ім’я, по батькові, посада та контактний телефон особи, яка буде здійснювати прийом, а також дата і час прийому.
Оплата вартості послуг зв’язку (послуг операторів телефонного зв’язку, Інтернет-провайдерів тощо) та інших послуг, пов’язаних із забезпеченням їхніх технічних можливостей для користування Веб-порталом, здійснюється користувачами на загальних підставах. Так, повний витяг з переліком засновників, керівників, видів діяльності компанії варто заплатити 50 грн, з урахуванням комісії банку. Повний витяг з реєстру нерухомості – до 21 грн.
Джерело: 20 хвилин