Найближчим часом будуть проведені роботи з герметизації тріщини на дамбі Тернопільського ставу
Стосовно поперечної тріщини, яка виникла на дамбі тернопільського ставу, коментує начальник відділу технагляду Олег Вітик.
– Капітальний ремонт даної ділянки виконував «ТехноБудЦентр», роботи з ремонту гідротехнічних споруд та з облаштування монолітної плити виконувало ТОВ «Тернопіль Мостобуд». В 2016 році була здійснена перша черга робіт, а саме – ремонт гідротехнічних споруд, в 2017 році – розпочалися роботи другої черги – від гідротехнічних споруд до так званого польського шлюза. На обох ділянках був влаштований нижній шар дорожнього одягу. Поперечна тріщина, яка з’явилася між ділянками, відремонтованими у різні роки, на даний час спостерігається працівниками відділу технагляду. В результат оглядів ми бачимо, що вона не розширюється, тобто не має ознак проблем із монолітною плитою, – розповідає Олег Вітик. – Однак наступного тижня буде прошурфовано декілька ділянок цієї частини дамби на предмет виявлення тріщин в монолітній плиті. Також заплановано провести виїзну нараду за участю фахівців управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології ТМР, відділу технічного нагляду ТМР та представників фірм – підрядників, адже головним завданням є дізнатися, чи немає пошкоджень в розподільчій бетонній плиті. Наразі все свідчить про те, що тріщина є зовнішньою, спостерігається вона у місці стику двох відремонтованих ділянок. Тому, якщо не будуть виявлені внутрішні пошкодження, то шов законсервують на зиму за допомогою бітумної обробки, що сприятиме тому, щоб він надалі не збільшувався. Облаштування верхнього шару дорожнього одягу заплановано здійснити на всю протяжність дамби після завершення останньої черги капітального ремонту асфальтобетонного покриття дамби (до Надставної церкви), яке буде здійснене у 2018 році.
З приводу тріщин на дамбі Тернопільського ставу в районі гідротехнічної споруди прокоментував і генеральний підрядник – ТОВ “Техно-Буд-Центр”. “Роботи на ділянці гідротехнічної споруди проводились в 2016 році, генеральний підрядник ТОВ “Техно-Буд-Центр”, проект розроблений ПАТ “Тернопільводпроект”, ремонтні роботи згідно договору субпідряду проводило ТОВ “Тернопіль мостобуд”. Всі роботи проведені згідно проекту, використані сертифіковані матеріали згідно проекту. Для вияснення причин утворення тріщин залучено фахівців вище названих організацій.
Найближчим часом будуть проведені роботи з герметизації тріщин. Після вияснення причин утворення, будуть вжиті відповідні заходи для запобігання утворенню дефектів після укладання верхнього шару асфальтобетонного покриття”, – зазначають фахівці.