14% учнів 4 класів не володіють математичними знаннями
Близько 14 % учнів, які завершили здобуття початкової освіти у 2018 році, не володіють базовими математичними знаннями. Про це йдеться у другій частині звіту Українського центру оцінювання якості освіти щодо результатів загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти.
«Дослідники стверджують, що майже у 18 % учнів — випускників четвертого класу математична компетентність сформована на високому рівні», – зазначають в УЦОЯО.
Ці учні оволоділи математичними поняттями й процедурами, що стосуються змістових розділів «Числа й вирази», «Геометричні фігури й геометричні величини», «Вимірювання», «Робота з даними», здатні застосовувати математичні знання для розв’язування задач, що виходять за межі стандартних й охоплюють не досить відомі, а також нові ситуації та подані у складніших контекстах, і цілеспрямовано працювати з ними; демонструють добре розвинені вміння міркувати й робити висновки, використовуючи інформацію як з одного, так і з кількох джерел.
«Водночас близько 14 % учнів, які завершили здобуття початкової освіти у 2018 р., не володіють базовими математичними знаннями, тобто ця категорія випускників початкової школи має суттєві проблеми з розв’язуванням найпростіших задач, що стосуються відомих реальних життєвих ситуацій», – зазначили в Українському центрі оцінювання якості освіти.
Джерело: osvita.ua