Суд розглянув справу про водія, який не «вписався» під обмежувач на Гаївському мості
Відколи почався капітальний ремонт Гаївського моста, а разом з цим були змінені правила дорожнього руху через шляхопровід (двосторонній рух дозволений лише для легкового автотранспорту), чимало водіїв обурюються, що не можуть проїхати під висотними обмежувачами руху рамної конструкції.
Днями у аварійну ситуацію на мості потрапив транспортний засіб ТОВ «УкрЕлітАгро». Водій намагався проїхати під обмежувачем, через що виникла ДТП. За інформацією балансоутримувача обмежувача ТОВ “ТЕХНОМІСТБУД ХОЛДИНГ” представник власника автомобіля вийшов на зв’язок та попросив надати документи на обмежувач для звернення у страхову компанію для відшкодування шкоди (згідно законодавства, потенційний винуватець ДТП повинен не пізніше трьох робочих днів подати повідомлення у страхову компанію).
Нашому кореспонденту 20 червня вдалося поспілкуватися з представником власника транспортного засобу. Адвокат, який здійснює представництво інтересів як підприємства, так і водія Сергій Левчунь, повідомив, що 20 червня відбулося судове засідання щодо розгляду протоколів патрульної поліції по даному факту.
Судом першої інстанції було встановлено, що водій не винен у вчиненні ДТП, яка призвела до пошкодження майна. Разом з тим, водія було притягнуто до адмінстративної відповідальності за саме пошкодження майна.
Це різні за своїм складом адміністративні правопорушення, але, оскільки цивільна відповідальність власника об’єкту підвищеної небезпеки (автомобіля) застрахована, страхова компанія має відшкодувати власнику об’єкта завдані збитки.
З правової точки зору, перешкод для сплати, я особисто, як адвокат, не бачу.
Разом з тим, постанова набере законної сили через 10 днів з моменту винесення і тільки тоді Страхова компанія має узгодити з власником об’єкта (ТОВ “ТЕХНОМІСТБУД ХОЛДИНГ”) розмір збитків і, після такого узгодження, має відбутися сплата. Процедура може зайняти деякий час, тому поки однозначно повідомити що шкода сплачена чи назвати точний розмір збитків важко, – зазначив адвокат Сергій Левчунь.
Обмежувач, нагадаємо, встановили для того, щоб запобігти проїзду мостом транспорту вагою понад вісім тон. На жаль, водії не зважають на дорожні знаки, які попереджають про заборону проїзду аварійним мостом, та не розуміють, що користуючись даним шляхопроводом наражають на небезпеку своє життя та життя інших людей. Чому водії не знають габаритів свого транспортного засобу, і чому, хоча й бачать обмежувальні знаки, намагаються «проскочити» – залишається загадкою.
Вже неодноразово за короткий проміжок часу обмежувачі пошкоджували, тут траплялися ДТП, після яких водії звинувачують міську раду через те, що ведуться ремонтні роботи на даній ділянці. Однаку відділі технічного нагляду ТМР запевняють – висотні обмежувачі встановлені без порушень, їхня висота сягає 2 м 50 см.
До слова, власний експеримент проводили журналісти місцевого видання «20 хвилин», які вирішили переміряти висоту обмежувачів. «Журналістка 4 червня взяла рулетку, світловідбиваючий жилет та поїхала на міст. Поміряла висоту: на узбіччі висота обмежувача 2 м 55 см. По центру дороги – 2 м 59 – 60 см (залежить від поверхні асфальту – прим.ред)».