Чергова жертва телефонного афериста позбулася майже 10000 гривень

gryvnФакт шахрайства задокументували працівники Тернопільського відділу поліції вчиненого щодо жительки обласного центру. Жінка повідомила, що повіривши невідомому, втратила з карткового рахунку чималу суму грошей.

Пройдисвіт діяв за провіреною схемою. Він зателефонував до тернополянки та представився співробітником банку. Аферист запевнив потерпілу, що через збій системи відбувалося автоматизоване блокування її електронного гаманця. Аби усунути недолік необхідно повідомити реквізити банківського рахунку та персональні дані, що й зробила краянка. Вже згодом на її мобільний телефон прийшло сповіщення про зняття готівки в розмірі 9700 гривень. За допомогою вона звернулася до правоохоронців.

Відомості про подію внесено в ЄРДР відповідно до ст. 190 ККУ.

Проводяться оперативно-розшукові заходи, аби встановити особу причетну до злочину.

Працівники поліції вкотре звертаються та наголошують власникам карткових рахунків, аби ті пам’ятали, що співробітники банківських установ НІКОЛИ, НІ ЗА ЯКИХ ОБСТАВИН не телефонують до громадян з метою уточнити ту чи іншу інформацію.

У разі надходження дзвінка з невідомого номера необхідно терміново передзвонити на гарячу лінію і уточнити у оператора всю інформацію по карті, при втраті або крадіжці – карту заблокувати.

Якщо ж ви потерпіли від рук аферистів, не зволікайте, одразу телефонуйте на лінію «102».

Вам також може сподобатися