Через сіті-бот «Назар» тернополяни отримали понад 19 000 повідомлень
Сіті-бот «Назар» щодня стає все більш популярним серед тернополян.
Адже завдяки цьому сервісу кожен мешканець міста може дізнатися про планові чи аварійні відключення води, світла чи газу, отримати довідкову інформацію щодо комунальних, муніципальних чи соціальних служб, в один клік дізнатися про депутата на окрузі та навіть передати показники лічильників.
Відповідно до статистичних даних, за перший квартал 2020 року до сервісу долучилося понад 5000 осіб. За цей період мешканці отримали 19009 повідомлень про ремонти чи аварії, а загалом користувачі надіслали 1120 заявок про відсутність світла, опалення чи води, 230 з яких – автоматично.
За довідковою інформацією впродовж цього часу звернулися 8015 разів, серед яких найпопулярнішими питаннями є комунальні – понад 5553 рази, потім соціальні та муніципальні. А за час дії модулю «Мій депутат» (з 10 квітня до сьогодні) інформацію про депутата отримали 870 разів.
До слова, через сіті-бот «Назар» відтепер можна передавати показники лічильників за холодну воду, а в планах розробників та міської ради – надати мешканцям можливість передавати показники і гарячої води, електропостачання та газу.
Для використання сервісу необхідно зі свого смартфону, на якому є встановлений додаток Viber або Telegram, перейти за посиланням https://citybot.pro/citybot-nazar-ternopil
та обрати потрібний месенджер. Все дуже просто та швидко!