Псевдобанкір привласнив кошти тернополянки
Громадяни продовжують довіряти невідомим особах, які представляються співробітниками фінансових установ. Аферисти розповідають потенційним жертвам про блокування рахунків, про збій системи та просять назвати персональні дані. Натомість місцеві мешканці після спілкування з пройдисвітами отримують сповіщення про зняття готівки.
Від такого роду злочину потерпіла жителька обласного центру. Додзвонювач, який представився працівником банку повідомив тернополянці про автоматизоване блокування карткового рахунку. Аби усунути даний недолік він попросив назвати реквізити електронного гаманця та вміст смс-повідомлення, що й зробила заявниця. Вже через певний проміжок часу потерпіла перевірила стан рахунку й виявила відсутність 3000 гривень.
За даним фактом правоохоронці розпочали досудове розслідування відповідно до статті 190 Кримінального кодексу України.
Правоохоронці звертаються до власників карткових рахунків:
• не повідомляйте ПІН-код картки та ні в якому разі не зберігайте ПІН-код у гаманці чи разом з карткою;
• не повідомляйте ваші персональні дані (пін-код, номер картки, логін і пароль, cvv-код) третім особам, навіть якщо вони представляються працівниками банку.
Працівники банку ніколи не перевіряють ваші персональні дані. Окрім цього не потрібно розголошувати коди, які приходять вам на ваш мобільний номер, і не набирайте на вашому телефоні невідомі вам комбінації цифр.
У разі, якщо ви підозрюєте, що спілкуєтесь з аферистами, завершуйте телефонну розмову та телефонуйте на гарячу лінію банківської установи.