Телефонний аферист обшахраював жительку Петриків
Найчастішим способом шахрайства являється викрадення коштів з банківських карток. Громадяни потерпають від зловмисників, які через телефон або Інтернет зловживаючи довірою отримують доступ до даних банківських карток.
Черговий факт заволодіння шахрайства задокументували працівники Тернопільського районного управління відділу поліції. Як повідомила жителька Петриків, вона стала жертвою аферистів.
До неї зателефонував невідомий чоловік, який представився співробітником банку. Аферист повідомив, що здійснюється перепис клієнтів фіну станови. Необхідно повідомити реквізити та персональні дані. Жінка зробила все що її просили. За лічені хвилини вона отримала сповіщення про списання грошей – понад 12 000 гривень.
Відомості про подію внесено в ЄРДР відповідно до частини 1 статті 190 (шахрайство) ККУ.
Аби розпізнати шахрайство і не стати його жертвою, слід запам’ятати:
– співробітники банку ніколи не вимагають назвати останні три цифри на зворотному боці картки (CVV-код), пароль від карти, термін дії, одноразовий пароль, код операції, який приходить на телефон;
– якщо вас просять перевести куди-небудь гроші для того, щоб активувати або розблокувати картку, не піддавайтеся на такі вмовляння. Адже співробітники фінустанови не можуть вимагати переказу грошей, а такі прохання явно вказують на шахрайство;
– дзвінок або СМС надходить з незнайомого номера, якого точно немає на офіційному сайті фінансової установи. Номер також можна знайти на зворотному боці карти.