Коли, хто і чиїм коштом повинен проводити повірку лічильників: важливі нюанси
Не хочете переплачувати за холодну воду та прагнете ощадно використовувати гроші? Тоді стежте за тим, щоб ваш квартирний водомір вчасно пройшов метрологічну повірку.
Адже споживача із вчасно не повіреним лічильником можуть прирівняти до такого, який не має індивідуального водоміра. Відповідно, тоді нарахування за холодну воду у більшості випадків проводитимуть згідно показників загальнобудинкового лічильника.
Тобто, якщо споживача прирівняли до такого, який немає індивідуального водоміра, а в будинку є загальнобудинковий лічильник, то цей споживач оплачуватиме всю різницю між тим скільки води зайшло у будинок і те, які показники сумарно зафіксували всі квартирні водоміри. Отже, самотужки оплачуватиме так званий «небаланс» у багатоквартирному будинку. Слід відзначити, що за таких обставин навіть після проведеної метрологічної повірки перерахунок раніше нарахованих коштів не здійснюється.
Така ситуація трапилася у листопаді із 150 абонентами «Тернопільводоканалу». Їх прирівняли до споживачів, які не мають в оселі квартирного лічильника. На жаль, люди роками не знаходили можливості подбати про метрологічну повірку квартирного водоміра.
Нагадаємо, про необхідність проведення повірки КП «Тернопільводоканал» повідомляє споживачів багатьма способами. Зокрема індивідуальні повідомлення з такою інформацією тернополяни можуть знайти у поштових скриньках. Також повідомлення з нагадуванням про перевірку лічильника жителям квартири можуть вручати контролери підприємства під підпис.