Триває реконструкція мосту у Теребовлі
Реконструкція мосту у Теребовлі – армуємо розподільчу плиту прогонової будови
На 354 кілометрі траси М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече мостобудівники готують монолітно-розподільчу плиту проїзду до бетонування, а саме зв’язують арматуру. Щойно завершать цей процес, влаштують бетон. Нагадаємо, що монолітно-розподільча плита бере на себе динамічні навантаження від руху транспорту, її якість та міцність є запорукою тривалої експлуатації шляхопроводу.
Станом на сьогодні підрядна організація виконала такі роботи:
На мосту:
– Влаштувала 58 буронабивних паль (24 – на першій та третій опорах, 10 – на другій);
– Влаштувала усі 3 опори, ригелі та ростверки на кожній з них;
– Змонтувала усі 16 балок прогонової будови, завдовжки 24 метри кожна.
На підходах до мосту:
– Перевлаштувала магістральний водогін, влаштувала водопровід та дощову каналізацію;
– Провела фрезерування дорожнього одягу;
– Влаштувала основу дорожнього одягу;
– Уклала вирівнюючий та нижній шар асфальтобетонного покриття.
На час реконструкції біля мосту влаштували тимчасовий об’їзд для легкового транспорту та автобусів, габарит яких по висоті – до 3,2 м.
🔹 Хід виконання дорожньо-будівельних робіт на мосту через річку Гнізна у Теребовлі перевірив начальник Тернопільської ОВА В’ячеслав Негода.
На даний час підрядна організація паралельно армує розподільчу плиту прогонової будови, влаштовує тротуари на підходах до мосту та монтує мережі зовнішнього освітлення. Реконструкція виконується згідно з календарним графіком робіт.
Довжина нового мосту становитиме 48,7 метра, загальна ширина – 12,8 м. Він матиме 2 смуги руху та тротуари з двох сторін завширшки 1,8 м.
Нагадуємо, що реконструкція мосту у Теребовлі виконується коштом Європейського інвестиційного банку. Споруда розташована на ділянці траси М-19, де щодня проїжджає близько 15 000 транспортних засобів. Під час обстеження на ньому виявили численні недоліки, які загрожували безпеці та могли призвести до руйнування та повного паралічу руху.