Телефонний дзвінок від псевдобанкіра вартував жителю Тернопільщини втратою заощаджень

Майже 10 000 гривень- зникло з карткового рахунку 22-річного жителя Кременецького району. Молодик надав доступ аферистові до свого карткового рахунку.

За словами заявника, до нього зателефонував невідомий, який представився співробітником банківської установи. Чоловік повідомив про можливість удосконалення мобільного банкінгу. Для цього він попросив підтвердити, обрані налаштування, натиснувши цифру один при телефонному дзвінку від автоматизованої системи банку.

Молодик все зробив, як йому сказав аферист. Однак за лічені хвилини краянину прийшло сповіщення про успішно здійснену транзакцію.

Відомості про подію слідчі територіального підрозділу поліції внесли в Єдиний реєстр досудових розслідувань відповідно до частини 4 статті 190 Кримінального кодексу України.

Поліцейські розповідають, щоб захиститися від зловмисників, перш за все не потрібно піддаватися паніці та розголошувати свої дані. Аби розпізнати шахрайство і не стати його жертвою, слід запам’ятати:

– співробітники банку ніколи не вимагають назвати останні три цифри на зворотному боці картки (CVV-код), пароль від карти, термін дії, одноразовий пароль, код операції, який приходить на телефон;

– якщо вас просять перевести куди-небудь гроші для того, щоб активувати або розблокувати картку, не піддавайтеся на такі вмовляння. Адже співробітники фінустанови не можуть вимагати переказу грошей, а такі прохання явно вказують на шахрайство;

– дзвінок або СМС надходить з незнайомого номера, якого точно немає на офіційному сайті фінансової установи. Номер також можна знайти на зворотному боці карти.

Якщо ви все таки стали жертвою афери, не зволікайте, телефонуйте на лінію «102».

Вам також може сподобатися