У Тернополі обіцяють відновити картку знижок
Проект «Соціальна картка тернополянина» обіцяють відновити уже найближчим часом. Про це повідомив начальник управління стратегічного розвитку міста Юрій Дейнека. За його словами, проект довелося призупинити через складну ситуацію на фармацевтичному ринку та й бізнесі в цілому. Але є надія, що скоро підприємці підтвердять свою готовність продовжувати співпрацю.
Нагадаємо, у жовтні 2014 року міська рада спільно з «Укрсиббанком» розробила проект, суть якого полягає в тому, що власники соціальних карток могли отримати пільги (до 10%) у різних закладах: аптеках, магазинах, перукарнях тощо. Проект стартував доволі непогано.
– Ми видали близько тисячі карток, – розповідає Юрій Дейнека. – Та виникла проблема, яка не дозволила цьому проекту далі розвиватися. Банк, який взяв на себе його фінансування, поставив вимогу, щоб власники соціальних карток перевели соціальні платежі у їхню установу. Частина пенсіонерів це зробили, інші – відмовилися. Ми домовилися з банком, що він видасть 100 карток для людей, які не переведуть пенсії. Їх видали людям з обмеженими фізичними можливостями.
Протягом останніх місяців до картки тернополянина підписалося 30 закладів: сім аптек мережі «Борис», магазини, масажний кабінет, відпочинкові заклади тощо. На жаль, через знецінення гривні різко зросли ціни. В аптечних мережах відбувся перерозподіл власників. Деякі відмовилися від співпраці у цьому проекті. Крім того, в аптеках різко зросли ціни. Ліки закупляли різними партіями. Інколи виходило так, що зі знижкою у партнерів ліки були дорожчими, ніж в інших закладах. Це спричинило велику кількість скарг. У зв’язку з цією ситуацію, дію проекту тимчасово призупинили.
Відновити проект обіцяли з квітня 2015 року, але не склалось.
– У нас відбувся діалог з бізнесом, і поки що партнери ще не готові до роботи, – пояснює Юрій Дейнека. – Сподіваємось, уже найближчим часом нам усе-таки вдасться відновити роботу.
Між іншим, міський голова Тернополя зустрічався із власниками продуктових магазинів і просив для незахищених категорій знижку на продукти першої необхідності: молоко, масло, сметану. Підприємці пояснили, що, відповідно до законодавства, вони не мають права робити націнку більше 10%. Якщо на цей товар ще й дати знижку, то на них бізнес взагалі не зможе нічого заробити. Не пішли на співпрацю і великі мережеві супермаркети, такі як «Сільпо», «Новус», «Універсам». Вони мають свою систему знижок, тому участь у проекті суттєво ускладнювала б їхню роботу.
Джерело: Номер один