Гроші з банківських карток довірливих тернополян продовжують викрадати аферисти
Попри те, що поліцейські регулярно попереджають не розголошувати свої паролі та бути обережними, купуючи в інтернеті, краяни продовжують потрапляти на гачок аферистам. Кібер-злочинці представляються працівниками соціальних служб, благодійниками та працівниками фінустанов. Виманюють паролі до карток і рахунків та знімають гроші.
На мобільний телефон 24-річної тернополянки подзвонила жінка і представилася працівницею банку. Повідомила, що до її банківського рахунку зафіксовано несанкціонований доступ – до картки декілька разів намагалися підібрати пароль.
Запропонувала негайно змінити захисні дані. Для цього попросила назвати ПІН-код і номер карти. Дівчина, не роздумуючи, надала такі дані. Результат – з рахунку пропало три тисячі гривень.
Такі заяви регулярно надходять у правоохоронні органи від клієнтів банків, які стали жертвами інтернет-шахраїв. Аби уникнути неприємностей слід запам’ятати одне правило – працівники банків не телефонують до своїх клієнтів аби довідатися будь-які дані про захист. Тому якщо почуєте у слухавці пропозиції поміняти пароль, збільшити ліміт картки, чи навіть допомогти працівнику оперативно зарахувати на рахунок кошти, знайте, вам телефонують аферисти! Не повідомляйте їм жодних даних! Кладіть слухавку та самостійно зателефонуйте у відділення вашого банку. Там вам нададуть реальну допомогу.