Тернопільські нотаріуси можуть отримати доступ до Реєстру міської територіальної громади
В рамках реалізації Концепції електронного урядування у 2020 році запрацювала інформаційна система «Реєстр Тернопільської міської територіальної громади» (РТМТГ).
Основне завдання Реєстру – це забезпечення процесів реєстрації і зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичної особи, що здійснюється органами реєстрації у Тернополі. В реєстрі міститься інформація про всіх зареєстрованих жителів нашої громади. Доступ до бази даних надається виключно після проходження авторизації, зі збереженням інформації про особу, яка здійснювала запит, та час такого запиту.
Віднедавна, окрім посадових чи службових осіб, що надають у місті адміністративні послуги, до інформаційної системи «Реєстр Тернопільської міської територіальної громади» можуть підключатися і нотаріуси.
Доступ до Реєстру дозволить нотаріусам оперативніше та ефективніше вчиняти нотаріальні дії, які потребують довідки про зареєстрованих осіб та знятих з реєстрації місця проживання (оформлення спадщини, посвідчення договорів купівлі, продажу, дарування, обміну нерухомого майна, тощо), адже відтепер працівники нотаріату зможуть самостійно отримувати таку інформацію через безпосередній доступ до Реєстру. Відповідно, жителям громади більше не потрібно збирати довідки у різних установах, їх зможе сформувати нотаріус під час прийому.
Правом доступу до інформаційної системи «Реєстр Тернопільської міської територіальної громади» уже скористалися перші нотаріуси.
Для підключення інших нотаріусів до Реєстру, їм необхідно укласти відповідний договір з КП «Тернопіль Інтеравіа» (детальна інформація про контакти підприємства – тут).
Додамо, до Реєстру громади у Тернополі підключено також працівників закладів освіти та соціальної політики, тому особам, які звертаються у ці установи, більше не потрібно довідок про місце реєстрації або про кількість зареєстрованих осіб. Таким чином, у Тернополі відмінено обіг понад 300 000 довідок в рік.