Home Події

В юстиції розглядають електронні звернення!

internet-history_1Відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» (набрав чинності 28 жовтня 2015 року) громадяни можуть подавати письмові звернення з використанням мережі Інтернет та засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
Електронне звернення пишеться у довільній формі, але має відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян».
У зверненні необхідно:
–    вказати прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання;
–    викласти суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
–    зазначити дату;
–    зазначити електронну поштову адресу, на яку можна надсилати відповідь, або інші засоби зв’язку.
Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Електронне звернення, надіслане без використання електронного підпису, повинно мати вигляд скан-копії або фотокопії звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів після його надходження.
Адреса електронної пошти Головного територіального управління юстиції у Тернопільській області, на яку можуть звертатись громадянии з електронними зверненнями така: info@te.minjust.gov.ua.

Помітили помилку? Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter

Loading...

Loading...

Без коментарів

Залишити коментар