Home Самоврядування Транспорт

Оприлюднили топ найпоширеніших запитань, які задають жителі стосовно “картки тернополянина”

kartУ Тернополі запрацював портал “Файна карта”. На сторінці порталу є вся важлива інформація стосовно того, як буде виглядати “картка тернополянина”, як її можна отримати та куди звертатись.

Також на сайті опублікували і топ найпоширеніших питань, які задають тернополяни стосовно виготовлення даної картки:

1) Як можна оплачувати проїзд в громадському транспорті учням та студентам з 1 вересня 2017 року в місті Тернопіль?

Передбачається, що з 1 жовтня 2017 року проїзд можна оплатити:

1) Готівкою, проте за повною вартістю проїзду, на перших етапах оплата проводитиметься так як і сьогодні – кондуктору/водію, при цьому Ви будете зобов’язані отримати квиток (чек) з терміналу (валідатора), який знаходиться у працівника перевізника;

2) Електронним квитком у вигляді Соціальної карти Тернополянина за пільговим тарифом та за допомогою стаціонарного валідатора чи ручного терміналу оплати, який знаходиться у кондуктора/водія, отримуючи квиток (чек) про оплату.
2) Де я можу отримати електронний квиток у вигляді Соціальної карти Тернополянина?
Щоб отримати електронний квиток у вигляді Соціальної картки Тернополянина Вам необхідно заповнити анкету-заяву та долучити до неї копії документів, що вимагаються (квитанцію про оплату, копію документа що посвідчує право на пільгу, тощо). Електронний квиток можна оформити та отримати у відділі «Центр надання адміністративних послуг» Тернопільської міської ради, управління соціальної політики тернопільської міської ради, навчальному закладі.

3) Як поповнити баланс електронного квитка?

Поповнити баланс електронного квитка можна в пунктах продажу та поповнення. Зверніть увагу, що при поповненні Ви зобов’язаний перевіряти дату і час проведення операції, номер електронного квитка і термін дії пакету послу, який придбали, що зазначені на чеку. Чек про поповнення рекомендуємо зберігати.

4) Чи можна відновити електронний квиток у вигляді Соціальної карти Тернополянина, якщо він загубився або зламався?Так, це можливо.

5) Кондуктор/водій не видав мені друкований квиток при оплаті проїзду, чи правомірно це?

Як водій так і кондуктор зобов’язані видати Вам квиток. Відповідно до норм законодавства України квиток є підтвердженням того, що Ви уклали публічний договір на перевезення та, більше того, квиток убезпечує Вас від притягнення до адміністративної відповідальності за безквитковий проїзд, оскільки без квитка Ви не підтвердите, того що дійсно оплатили свій проїзд. Обов’язково вимагайте квиток і зберігайте його до кінця поїздки, щоб при необхідності пред’явити контролеру для перевірки. Якщо кондуктор/водій з якоїсь причини відмовив Вам у видачі квитка чи наявні будь-які інші, на Вашу думку, порушення з їх боку, повідомляйте нас за телефонами гарячої лінії.

6) Чи можна оплачувати електронним квитком проїзд за двох?

Персоніфікованим електронним квитком не можна.Неперсоніфікованим електронним квитком можна.

7) Чи можна передавати електронний квиток для оплати проїзду іншого пасажира?

Користувачі персоніфікованих електронних квитків у вигляді Соціальна карта Тернополянина) не мають права передавати свої електронні квитки іншим особам для оплати проїзду. Неперсоніфіковані електронні квитки можуть бути передані іншим особам та дозволяють оплату за проїзд іншого пасажира. В такому разі Ви повинні мати з собою електронний квиток та відповідний чек, що виданий валідатором, до закінчення своєї подорожі.

8) Чи потрібно зберігати чек при придбанні та поповненні електронного квитка?   Ми рекомедуємо зберігати, проте це на Ваш розсуд.

Джерело: Доба

Помітили помилку? Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter

Loading...

Loading...

Без коментарів

Залишити коментар