Які реформи відбуваються в управлінні юстиції Тернопільщини?

20150227_0036В органах державної влади тривають реформи. Відбуваються зміни у структурі та діяльності і органів юстиції. Наприклад, зараз дорученням Міністра юстиції України триває аудит функцій територіальних органів. Що це означає роз’яснив Едуард Кольцов, начальник Головного територіального управління юстиції у Тернопільській області.

– Аудит функцій територіальних органів проводять для того, щоб переглянути та скасувати ті функції, які  одночасно виконуються іншими органами державної влади або є такими, що втратили актуальність, – пояснив посадовець. – Ми також готуємо пропозиції у Мінюст щодо оптимізації та вдосконалення виконуваних функцій, враховуючи реальні потреби суспільства. Наприклад, пропонуємо спростити документ щодо делегування прав приймання документів, які раніше подавали до державної реєстраційної служби. Пропонуємо приймати і видавати ці документи органам місцевого самоврядування – у нашому випадку це Центр надання адміністративних послуг. Тоді людині не обов’язково буде йти у реєстраційну службу, щоб оформити або переоформити право власності, зареєструвати фізичну чи юридичну особу. Людина звертатиметься у Центр надання адміністративних послуг, до нотаріуса або до інших визначених законодавством уповноважених структур чи осіб, і у визначений законодавством термін у тому ж самому Центрі забиратимуть готові документи. У такому випадку не буде безпосереднього контакту між людиною та державним реєстратором, що виключить будь-які прояви корупції, крім того ці послуги будуть вищої якості, і на належному сервісному рівні.

Відбуваються  реформи і в штатному розписі територіального управління юстиції. Так, в управлінні є потреба у нових працівниках – вільні три посади керівників і 45 працівників.

– Щодо нашої реорганізації, то ми провели щорічну оцінку керівників районних управлінь юстиції, провели добровільне тестування та оцінку керівників і працівників структурних підрозділів нашого обласного апарату управління, – розповів Едуард Кольцов. – Це  буде одним із критеріїв для того, щоб вирішити питання кого ми переведемо у нову структуру, а кого, враховуючи низький рівень знань, не бажання працювати, вчитися, ми, можливо, і не будемо переводити у нову структуру. Окрім того, оголошено конкурс на вакантні посади керівників Головного територіального управління – першого заступника та двох заступників по лінії роботи по виконавчій службі та державній реєстрації. Заяви подаються безпосередньо у Міністерство юстиції в кадровий підрозділ. Прийом заяв триватиме до 11 березня. Після призначення керівників, будуть оголошені конкурси на інші вакантні посади, таких зараз у нас є 45. Двері всім відкриті. Вимоги до претендентів спрощені – вже не обов’язковий стаж державної служби. Це дозволить нам приймати на роботу людей, які не працювали у державних структурах. Я вважаю, що це добре, тому що людина, яка не працювала у держслужбі дивиться на всі процеси по-іншому, і може реально змінювати роботу на краще, давати цікаві пропозиції, які спростять і нашу роботу, і спілкування з населенням. А ми хочемо, щоб наша служба була саме сервісна, щоб ми не створювали проблеми людям, а навпаки – полегшували життя пересічному громадянину.

Джерело: За Збручем

Вам також може сподобатися