Цьогорічні плани «Тернопільелектротрансу»

trolejbus_300815_01Якщо раніше рогатими користувались здебільшого люди пенсійного віку, то сьогодні, стверджує директор «Тернопільелектротранс», вони затребувані більшістю.

АНДРІЙ МАСТЮХ, директор КП «Тернопільелектротранс»

«Порівняти там 5-8 років тому, тролейбуси були ненадійним транспортом. Це той транспорт, як казали, який неможливо дочекатись, і, в основному, ним користувалися ті люди, котрим нікуди було діватися, пільговики, а платний пасажир все-таки йшов на більш надійний транспорт. Це був автобус. Аналізуючи діяльність нашого підприємства, поставили собі два запитання: чи це підприємство має існувати і що треба зробити для того, щоб це підприємство залишилось. Тому було прийняте рішення, що є потреба у заміні транспортних засобів».

Замінили сьогодні більшість тролейбусів у місті, каже директор «Тернопільелектротрансу». Купують їх зазвичай у Чехії.

АНДРІЙ МАСТЮХ, директор КП «Тернопільелектротранс»

«Звичайно, що прикро, бо виходить, що ми з-за кордону беремо секонд-хенд, але це те, що ми на сьогоднішній день можемо зробити. І я хочу сказати, що якщо там по економіці порахувати, то заплатити 4,5 мільйони за 1 тролейбус, то, я рахую, набагато краще взяти умовно 8 чи 6 тролейбусів».

Цьогоріч «Тернопільелектротранс» має намір закупити ще з десяток чеських «рогатих». Частина з них замінить старі тролейбуси, а частина курсуватиме по найбільш затребуваних маршрутах, каже Андрій Мастюх.

АНДРІЙ МАСТЮХ, директор КП «Тернопільелектротранс»

«Розставлені вони будуть по різних маршрутах. Це не береться під один маршрут якийсь. Ми на сьогоднішній день побачили, що на 8 маршруті ми попробували відкатати нашу гармошку. Людям сподобалось, ми хочемо поставити туди ще одну, щоб вони одночасно були в двох місцях, в двох кінцях. Я думаю, що це буде для жителів мікрорайону Березовиця краще. Вже легше буде добиратися. Не треба буде битком їздити в автобусах. Давати більш габаритні тролейбуси і на 2 маршруті, також ми будемо і на 5 маршрут, і на 3 маршрут маємо амбіції його трохи поміняти, будуючи нову лінію».

У планах підприємства також будівництво нових тролейбусних ліній. Одна із них, каже Андрій Мастюх, повинна розвантажити рух на мікрорайоні Аляска, чисельність мешканців якого постійно зростає.

АНДРІЙ МАСТЮХ, директор КП «Тернопільелектротранс»

«Будівництво тролейбусної лінії по вулиці Текстильній. На сьогоднішній день ми розглядаємо її будівництво в одну сторону зі сторони Баму в сторону центру. На мікрорайоні так званому Аляска, який обмежений вулицями Володимира Великого, Морозенка, Симоненка, по наших даних живе близько 20 тисяч людей. Для того, щоби ми мали можливість швидко їх вивести в центр. На сьогоднішній день вулиця Текстильна є абсолютно незавантаженою».

Поки не відомо, чи вийде, та у планах також спорудження тролейбусної лінії і на вулиці Бродівська.

АНДРІЙ МАСТЮХ, директор КП «Тернопільелектротранс»

«Другий напрямок є дорученням міського голови опрацювати вулицю Бродівська. Тому що, наскільки мені відомо, то цю обіцянку вже з року в рік дають людям. Готуємо технічне завдання і спеціальні документи для того, щоб проектанти могли вивчити запитання, чи це технічно можливо, наскільки це технічно можливо, і які воно за собою може потягнути наслідки. Там є непроста вулиця. Ви знаєте, що частина вулиці Бродівська там є міст довгий».

Сьогодні, розповідає директор «Тернопільелектротранс», проектанти підприємства активно працюють у цих двох напрямках.
Джерело: ІНТБ

Вам також може сподобатися